Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Jo, har mindre sultfølelse nå, men var jo så innmari sulten og fysen før jeg begynte med ozempic. Er fortsatt endel sulten, men det har det dempet seg endel. Det er lettere å ta gode valg nå enn det var. Er fortsatt ikke i nok bevegelse, men mye mer enn bare for en måned siden.  Det går i sneglefart framover

Ok. Det er jo bra, ikke godt med den sultfølelsen hele tiden. Er ikke nok i bevegelse jeg heller, går bare små turer men det er jo bedre enn ingenting. Og bedre med sneglefart enn ingenting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok. Det er jo bra, ikke godt med den sultfølelsen hele tiden. Er ikke nok i bevegelse jeg heller, går bare små turer men det er jo bedre enn ingenting. Og bedre med sneglefart enn ingenting :) 

Sant det, må bare ha tålmodighet.... og den begynner å bli tynnslitt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned ett halvt kilo den siste uken. Veier med det det samme som for en måned siden. Litt demotiverende, men håper at nå som hverdagen snart er i gang igjen så blir det lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Fru2020 skrev (13 minutter siden):

Har gått ned ett halvt kilo den siste uken. Veier med det det samme som for en måned siden. Litt demotiverende, men håper at nå som hverdagen snart er i gang igjen så blir det lettere.

Ok, er jo bra det da. Ja litt lettere når hverdagen kommer sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk ned 400gr forrige uke. Synes det er utfordrende at det går så trått nå. Har brukt helgen på å lese om overspisingslidelse. Jeg har jo det, men vet ikke så veldig mye om det. Men det jeg vet er at man ikke skal slanke seg når man har det. Derfor prøver jeg alt jeg kan å ikke gjøre dette til en slankekur, men akkurat nå plages jeg likevel mye med symptomer på spiseforstyrrelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (På 13.8.2023 den 21.04):

Jeg gikk ned 400gr forrige uke. Synes det er utfordrende at det går så trått nå. Har brukt helgen på å lese om overspisingslidelse. Jeg har jo det, men vet ikke så veldig mye om det. Men det jeg vet er at man ikke skal slanke seg når man har det. Derfor prøver jeg alt jeg kan å ikke gjøre dette til en slankekur, men akkurat nå plages jeg likevel mye med symptomer på spiseforstyrrelsen. 

Det er jo noe det, 400 gram :) Jeg og har overspist mye. 

Opp 100 gram her i dag :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Det er jo noe det, 400 gram :) Jeg og har overspist mye. 

Opp 100 gram her i dag :( 

Denne uken ble det med 100 gram, så jeg er ikke akkurat der jeg skal være. Det er litt kjipt. Men det er jo mange som beskriver slike stillestående perioder når man skal ned i vekt, så får håpe det løsner snart.

Skjønner at det er kjipt med opp hundre, men det er jo ikke så mye. Sånne uker kommer innimellom.

Endret av Fru2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (10 minutter siden):

Denne uken ble det med 100 gram, så jeg er ikke akkurat der jeg skal være. Det er litt kjipt. Men det er jo mange som beskriver slike stillestående perioder når man skal ned i vekt, så får håpe det løsner snart.

Skjønner at det er kjipt med opp hundre, men det er jo ikke så mye. Sånne uker kommer innimellom.

Ja det er vel bare sånn det er innimellom, ned 100 gram er nå ned. sliter med doingen og her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg endelig nede på 76,0 kilo igjen, etter månedsvis over. Har gått ned 2,5 kilo siden toppunktet i sommer.  Variasjonen er altså ikke så stor, men kiloene sitter seigt og hardt. Har et mål om å komme ned på 73 kilo i løpet av høsten, men har ikke bestemt meg helt ennå for om jeg er villig til å gi avkall på det som må til for å komme dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Opp 100 gram, det går litt i rykk og napp. Hva med dere? 

Opp 100g er det samme som å stå stille.  Det er helt naturlig variasjon (den kan være mye mer)

Jeg har hatt en periode hvor ting har sklidd ut og dermed gått opp litt, men nå er jeg tilbake på riktig kurs igjen. Heldigvis.  Føler meg jo bedre nå enn når jeg propper i meg. Har gått ned 1 kg den siste uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (2 timer siden):

Opp 100g er det samme som å stå stille.  Det er helt naturlig variasjon (den kan være mye mer)

Jeg har hatt en periode hvor ting har sklidd ut og dermed gått opp litt, men nå er jeg tilbake på riktig kurs igjen. Heldigvis.  Føler meg jo bedre nå enn når jeg propper i meg. Har gått ned 1 kg den siste uka. 

Ok. Kan jo være tarminnhold også, jeg sliter jo med å få gått på do. Bale det. 

1 kilo er jo bra :) Ja man har ikke noen god følelse når man propper i seg alt mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel gå ut fra vekta etter sommerferien, altså 21. august og da er jeg ned 400 g. 😂 Det verste er jo at jeg er fornøyd for denne kroppen er steinsnål og blånekter å slippe vekt på noen måte før den brått slipper en halvkilo og så er det på'n igjen. Ned er ned tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 timer siden):

Må vel gå ut fra vekta etter sommerferien, altså 21. august og da er jeg ned 400 g. 😂 Det verste er jo at jeg er fornøyd for denne kroppen er steinsnål og blånekter å slippe vekt på noen måte før den brått slipper en halvkilo og så er det på'n igjen. Ned er ned tenker jeg.

Ja ned er jo ned og det er bra :) Her står det bom stille fra sist uke, lurer på om jeg må bare prøve å holde vekta en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (35 minutter siden):

Ja ned er jo ned og det er bra :) Her står det bom stille fra sist uke, lurer på om jeg må bare prøve å holde vekta en stund. 

Det er greit å fokusere på å holde vekta stabil en stund også ja, kroppen tar jo gjerne pauser i vektnedgang når den trenger litt tid til å summe seg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...