Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Gikk ned 300 gram siden sist, er fornøyd med det. 

Det er bra, da har du snudd det fra forrige uke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (2 timer siden):

Det er bra, da har du snudd det fra forrige uke. :) 

Ja gikk litt ned i hvert fall🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt vekt på noen måneder og det er litt befriende 😅. Merker uansett på klærne ca. hvordan det ligger an. Og er mer opptatt av formen generelt enn vekten. Men kan jo bli litt spennende når jeg omsider får meg en ny vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig slapp kroppen plutselig litt vekt og i går var jeg nede på en bmi på 24.9, spiste en salt middag i går og opp igjen 400 g i natt. 😂 Jaja, jeg er fornøyd med at kroppen brått slapp litt vekt igjen uansett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 600g, ikke overrasket over det da jeg ikke har lagt inn noe innsats. Men oppdaterer så kan jeg forhåpentligvis komme med en positiv oppdatering neste uke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veide meg og det var tragisk. Jeg har 26 i BMI. Må ned 4 kg for å nå normalvekt. Jeg er vant med 19-20 i BMI så dette trives jeg ikke med. 

Men nå skal jeg ikke mer opp i vekt altså. I dag startet jeg med periodisk faste igjen og jeg skal kutte ut alt snopet. Neste veiing blir 16 november. Håper jeg kan rapportere om nedgang da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (13 timer siden):

Jeg veide meg og det var tragisk. Jeg har 26 i BMI. Må ned 4 kg for å nå normalvekt. Jeg er vant med 19-20 i BMI så dette trives jeg ikke med. 

Men nå skal jeg ikke mer opp i vekt altså. I dag startet jeg med periodisk faste igjen og jeg skal kutte ut alt snopet. Neste veiing blir 16 november. Håper jeg kan rapportere om nedgang da. :)

Kjedelig å gå opp men du har ikke så høy bmi, men er vel noe med hva du er vant med og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Kjedelig å gå opp men du har ikke så høy bmi, men er vel noe med hva du er vant med og. 

Ja, det er det. Jeg har gått opp 18 kg og vokst ut av klærne mine. Så det er kjipt. Vil ned 15 kg tenker jeg. Men jeg blir å bruke god tid. Kan godt ta et år for min del. Orker ikke gå så sulten. 

Gikk ned 1 kg fra i går til i dag da, så hadde litt vann i kroppen. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (18 minutter siden):

Ja, det er det. Jeg har gått opp 18 kg og vokst ut av klærne mine. Så det er kjipt. Vil ned 15 kg tenker jeg. Men jeg blir å bruke god tid. Kan godt ta et år for min del. Orker ikke gå så sulten. 

Gikk ned 1 kg fra i går til i dag da, så hadde litt vann i kroppen. 

Ja kjipt når ikke klærne passer, lurt å bruke tid på det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...