Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Vhanja skrev (10 minutter siden):

Det hender de fleste. Bare å kaste seg på lasset igjen. :)

Uff ja. Begynner på søndag igjen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta har stått bom stille denne uken. Egentlig fornøyd med det med tanke på alt jeg har spist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen 200 g til før-påskevekten, men ligger rimelig stabilt så jeg er fornøyd. :) Hadde begynt å måle liv, mage og hofter før påske, men det har jeg helt glemt etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veier meg hver Mandag. 168 cm høy. 89 kilo. Litt for mye. Men skylder på medisiner.  Trener fire ganger i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bom stille igjen. Har vært veldig forsiktig denne uka, så er egentlig litt skuffet. Vet ikke om det har så mye å si, men Garminklokka sier at treningsbelastning er på et bra nivå, men at formen likevel går nedover, og at kanskje kroppen har problemer med å restituere seg. Skal vel ikke stole for mye på det, men kanskje det har en sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare gradvis opp. Nå skal jeg være innlagt i noen måneder og klarer sjeldent å gå ned i vekt da. Mye brødmat og fete sauser og slikt pluss blir så fysen på søtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...