Gå til innhold

Veie oss hver fredag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er greit å fokusere på å holde vekta stabil en stund også ja, kroppen tar jo gjerne pauser i vektnedgang når den trenger litt tid til å summe seg. :) 

Ja får fokusere på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ned 300 g denne uka, er fornøyd så lenge det er nedgang jeg. :) Har tatt noen kostholdsgrep denne uka så jeg håper hardt på fortsatt nedgang fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

Ned 300 g denne uka, er fornøyd så lenge det er nedgang jeg. :) Har tatt noen kostholdsgrep denne uka så jeg håper hardt på fortsatt nedgang fremover.

Det er jo nedgang det :) Men trodde du var så tynn nå? 

Jeg hadde faktisk gått ned 1,3 kilo denne uken, jeg trodde det hadde stoppet opp. Til sammen 17 kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Det er jo nedgang det :) Men trodde du var så tynn nå? 

Jeg hadde faktisk gått ned 1,3 kilo denne uken, jeg trodde det hadde stoppet opp. Til sammen 17 kilo. 

Jeg var fornøyd på denne tiden i fjor, så begynte jeg med hormonplaster og vips! så kom det på 5,5 kg igjen. :( Ikke helt uvanlig dessverre, noen opplever ingen vektendring, noen går lettere ned og andre går lettere opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jeg var fornøyd på denne tiden i fjor, så begynte jeg med hormonplaster og vips! så kom det på 5,5 kg igjen. :( Ikke helt uvanlig dessverre, noen opplever ingen vektendring, noen går lettere ned og andre går lettere opp.

Ok, sånn å forstå. Det er jo kjedelige kilo da. Det visste jeg ikke om hormonplaster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (16 minutter siden):

Jeg også. :) Har vært et par utskeielser denne uka så det var som forventet her. :) 

Ok :) Jeg har kost meg litt med boller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fokusert på vektnedgang på lenge og veide meg i dag for første gang på flere måneder. Hadde gått opp litt, men mindre enn fryktet. Så da er det på tide å komme i gang igjen, målet er 5 kg innen utgangen av året. Også setter jeg neste mål etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke fokusert på vektnedgang på lenge og veide meg i dag for første gang på flere måneder. Hadde gått opp litt, men mindre enn fryktet. Så da er det på tide å komme i gang igjen, målet er 5 kg innen utgangen av året. Også setter jeg neste mål etter det.

Godt å ha delmål :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Da har jeg gått ned 1 kilo fra forrige fredag, det er jeg veldig fornøyd med. :D

Så bra :) Opp 100 gram her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned 400g. Er veldig fornøyd med det, faktisk. Det ble mer godteri forrige helg enn hva som var planen så jeg var redd jeg hadde gått opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Gått ned 400g. Er veldig fornøyd med det, faktisk. Det ble mer godteri forrige helg enn hva som var planen så jeg var redd jeg hadde gått opp. 

Så bra. Godt å være fornøyd.  Selv har jeg ikke greid å være så flink, men er egentlig fornøyd med at jeg ikke har gått opp de siste ukene. Greier ikke å ta meg isammen for tiden, så da får jeg være fornøyd med sånn det er.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (25 minutter siden):

Så bra. Godt å være fornøyd.  Selv har jeg ikke greid å være så flink, men er egentlig fornøyd med at jeg ikke har gått opp de siste ukene. Greier ikke å ta meg isammen for tiden, så da får jeg være fornøyd med sånn det er.  

Ja, noen ganger er det å ikke gå opp nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...