Gå til innhold

Har du god kontakt med dine voksne barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har god kontakt med dem. Vi finner på mye sammen selv om mine er voksne. Hvordan er det med dere? 

Anonymkode: 90904...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Kan ikke si vi finner på så mye sammen, siden de bor i andre byer og er opptatte med å etablere egne liv med studier, jobb, kjærester og venner. Men god kontakt og et godt forhold har vi likevel 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det.. Men de er jo så travle og så opptatte.  Kan ikke huske at det var slik jeg, men nå har den ene jobbet femten dager på rappen og med to små unger og ørten bikkjer så er det ikke så ofte de har tid (og ork)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes jeg har et godt forhold til datteren.  Vi "snakkes" på meldinger flere ganger daglig og vi + barnebarnet  snakker sammen på facetime flere ganger i uka. Jeg prøver også å besøke de en gang i uka. Er så takknemlig for at jeg har de i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har veldig mye kontakt med begge barna. Jeg er glad for det. Vi går på kafe,  restauranter, trener sammen,  ser filmer sammen, reiser på ferier i lag osv. Veldig kjekt :)

Anonymkode: 90904...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ja, syns vi har god kontakt. Kan prate om alt fra gleder til bekymringer. Går på turer, teater,  osv sammen. Jeg inviterer jevnlig på middager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har et veldig godt forhold, og sees ukentlig. Vi trener ikke sammen eller lignende, men kan gjerne gå på kino, konsert eller bare spise sammen. Jeg får også besøk av vennene hans når de er i byen og det passer sånn, og det handler nok om at forholdet har vært godt og nært hele oppveksten.

Jeg setter svært stor pris på forholdet vi har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har god kontakt med alle 3 , men to av mine barn bor ikke i samme by som meg.

Den eldste er etablert i samme by og vi ses som oftes når jeg inviterer til middag eller vi treffes ute , slik vi gjorde i forrige uke. Hun jobber mye helge og nattevakter og det gjør det litt vanskelig og treffes, men synes jo jeg har god kontakt likevel. 

Mellomste bor og jobber i en by noen timer unna. Vi så hverandre nå i helga og vi så hverandre i juli. Neste gang jeg skal være sammen med han, blir i midten av september. 

Den yngste studerer utenlands. Vi har sett mye til hverandre i sommer, men nå kommer jeg ikke til å se henne før til jul. Blir bare telefon og messenger.

Neste gang vi alle skal samles under samme tak, blir julefeiring på hytta. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.6.2023 den 15.40):

Jeg har god kontakt med dem. Vi finner på mye sammen selv om mine er voksne. Hvordan er det med dere? 

Anonymkode: 90904...b42

Jeg har nær og god kontakt med mitt voksne barn. Det setter jeg veldig stor pris på og er veldig glad for at relasjonen vår er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...