Gå til innhold

Barn hovne lymfer i nakken i 5-6 uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Min sønn på 2,5 år har hatt to-tre hovne lymfeknuter på kun venstre siden av nakken i ca 5 uker. Da jeg oppdaget dem hadde han feber en dag eller to. Han hadde også et litt veskende sår bak venstre øret. Vi tok ham til legen og han kunne påvise en litt sår hals. Legen mente såret så greit ut og ikke var årsaken til hovne lymfer. Lymfeknutene har ennå ikke gått ned til normal størrelse. De føles nesten noe forstørret (mulig det er angsten som spiller meg et puss). På nett står det at lymfene bør gå tilbake ila 2-3 uker. Skal nevnes at han har vært litt forkjølet den siste halvannen uke.  Blir derfor nervøs og bekymret. Har noen av dere opplevd det samme med deres barn? Jeg ønsker ikke å høre om kjipe historier tilknyttet hovne lymfer. De kjenner jeg godt nok til fra før. Til info: Vi skal ta ham med til øre-nese-hals i morgen. 
 

Setter stor pris på alle som kan komme med oppløftende og positive erfaringer ❤️

Hilsen bekymret mamma

Anonymkode: 17966...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Hei! Min sønn på 2,5 år har hatt to-tre hovne lymfeknuter på kun venstre siden av nakken i ca 5 uker. Da jeg oppdaget dem hadde han feber en dag eller to. Han hadde også et litt veskende sår bak venstre øret. Vi tok ham til legen og han kunne påvise en litt sår hals. Legen mente såret så greit ut og ikke var årsaken til hovne lymfer. Lymfeknutene har ennå ikke gått ned til normal størrelse. De føles nesten noe forstørret (mulig det er angsten som spiller meg et puss). På nett står det at lymfene bør gå tilbake ila 2-3 uker. Skal nevnes at han har vært litt forkjølet den siste halvannen uke.  Blir derfor nervøs og bekymret. Har noen av dere opplevd det samme med deres barn? Jeg ønsker ikke å høre om kjipe historier tilknyttet hovne lymfer. De kjenner jeg godt nok til fra før. Til info: Vi skal ta ham med til øre-nese-hals i morgen. 
 

Setter stor pris på alle som kan komme med oppløftende og positive erfaringer ❤️

Hilsen bekymret mamma

Anonymkode: 17966...c4b

Min sønn hadde forstørret lymfe i oppveksten og legen sa det var ikke farlig, han har det fremdeles som voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Min sønn hadde forstørret lymfe i oppveksten og legen sa det var ikke farlig, han har det fremdeles som voksen. 

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele💗

Anonymkode: 17966...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele💗

Anonymkode: 17966...c4b

Ønsker dere lykke til :) Det går nok bra ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...