Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert her?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å ta på alt mulig, og nå har jeg en veldig hyggelig nabo som gir meg litt forskjellig noen ganger ( han er veldig kreativ og lager div. veldig fine og nyttige ting altså )

Jeg slipper jo ikke inn alle i leiligheten heller, så tidligere har jeg bare tatt i mot ute, gått inn og spritet henda pluss vasket dem etter å ha satt fra meg. Ista sto døra mi åpen og han sto plutselig i døråpningen med en veldig fin ting han ville gi meg. Jeg tok imot den, satt den fra meg og spritet hendene! Han så på meg og jeg ble forfjamset siden jeg ikke tenkte på hva jeg gjorde, da det alltid er rutine. Så der sto jeg med hendene fulle av sprit og visste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre. Og han bare så på meg og hendene, og så tok han seg liksom i det og sa ett eller annet før han gikk. Like blid da.

Men om du var han- hva ville du tenkt? At jeg trodde du var skitten/ smittet med bakterier, eller, at jeg var mer koko enn du hadde oppfattet? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal være ærlig, der og da ville jeg tenkt at du var litt hysterisk. Etter to sekunder ville jeg ikke tenkt mer på det, en tilfeldig nabos atferd er ikke såå viktig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (9 minutter siden):

Jeg skal være ærlig, der og da ville jeg tenkt at du var litt hysterisk. Etter to sekunder ville jeg ikke tenkt mer på det, en tilfeldig nabos atferd er ikke såå viktig for meg. 

Okay. Det ville jo vært det beste om han tenke akkurat som deg.

Jeg har fått folk fornærmet før ved lignende handlinger, så det rant meg i hu da jeg så blikket hans. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg hadde tenkt at du hadde fått angst etter coronaen. Eller at du hadde en sykdom som gjorde at du fortsatt måtte være forsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (23 timer siden):

Jeg hadde tenkt at du hadde fått angst etter coronaen. Eller at du hadde en sykdom som gjorde at du fortsatt måtte være forsiktig. 

Jeg har OCD, og den coronaperioden var et...hesikes stress! Uff! Men nå har jeg fortalt han det. Det passet i en samtale vi hadde. Og da fortalte han om at han hadde diagnose også. Det var en fin samtale, og han har sånn god humor, og det er bra 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (39 minutter siden):

Jeg ville ikke tenkt mye over det. Det er en automatisk handling for noen å sprite hendene.

Nei, jeg ble litt urolig for at han tok det personlig. Noen har gjort det tidligere, og jeg opplyser jo ikke ofte om at jeg har OCD heller akkurat. Litt kinkig til tider, men. Det er ikke så veldig stort problem. Normalt ikke 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (20 timer siden):

Jeg har OCD, og den coronaperioden var et...hesikes stress! Uff! Men nå har jeg fortalt han det. Det passet i en samtale vi hadde. Og da fortalte han om at han hadde diagnose også. Det var en fin samtale, og han har sånn god humor, og det er bra 🙂

Så fint at du fikk snakket med han om det. Jeg ville kanskje tenkt at du trodde jeg var skitten, urenslig eller noe. Ærlighet er det beste😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (11 minutter siden):

Så fint at du fikk snakket med han om det. Jeg ville kanskje tenkt at du trodde jeg var skitten, urenslig eller noe. Ærlighet er det beste😉

Uff ja! Det var det jeg var redd for 😀 men ja, ordnet seg ( og han er absolutt ikke urenslig ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...