Gå til innhold

Legemidlet seroquel


Leander

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg skrev dette først under psykatri og autisme siden det ikke hadde noe annet felt. Det ble sletta. Da spør jeg om det er fordi legemidlet forsvares et sted ? Det kan ofte virke sånn og blir konklusjonen om innlegget blir sletta igjen.

Psykiatrien bruker legemidlet seroquel over lav sko , forsker ikke på etter virkninger eller forstår sammenhenger og bidrar raskt til å undertrykke menneske.

Mange sitter rundt hjemme i Norge dårlig av etter virkningene , noen går til dps for å få hjelp med det men ender bare med enda mer piller som går mot sin hensikt. Andre sitter bort gjemt på rehabiliterings senter uten håp om noen kan bli bra eller få et liv igjen.

Under veien av å jobbe meg igjennom etter effektene å få rest kjemien ut av systemet har jeg lært meg mange teknikker på å få det av meg.

Ofte sprer etter effekten illusjonen om at at det er håpløst og får det til å virke sykere enn det du er og går konstant etter håpet.

Sliter du med etter virkningene av dette ikke gi opp håpet og kontakt gjerne meg for tips eller så kan du naturligvis spørre igjennom kommentar her

Jeg kommer senere tilbake med en egen hjemmeside med all informasjon rundt dette , jeg har lært en god del om psykofarmaka og alt skal ut der..

Vis forumets moderatorer sletter dette innlegget så merker jeg dem både på hjemmesiden min og fb siden min som en legemiddel støttende og sponsorene side.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Seroquell fikk meg ut av psykose, det hadde bivirkninger ja, men foretrekker det fremfor å bli terrorisert av min egne hjerne.

 

Er du så imot legemidler som må igjennom nitigige tester og studier, bør du lese deg opp på hvordan schizofrene hadde det før disse medisinene kom på 50 tallet. 
 

Du har da åpenbart ikke peiling på hvor jævlig en psykose kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring og de fleste andre jeg har møtt på så lager qutapin både nervoleptic malignt synderom og psykoser etter separasjon. Sånn er de fleste bruker erfaringene på nette også. Qutapin kan gi negativ respons mens du står på de og det vil si at isteden for å behandle psykose lager det en psykose istedet.

Jeg viser respekt og forståelse for at det kan virke positivt for noen. Men når legemidlet er så uforutsigbart så burde det fjernes. 

Det som også skal sies er galt er at helsevesenet bruker qutapin for søvn mangel eller sove piller. Der folk er schizofrene og lider mye forstår jeg naturligvis at sånt blir prøvd. Men det er galt og bruke det på "alle" eller en slags remedy for alle mentale ubesvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg mener tråden er innafor, la feilinformasjon komme ut i lyset, så kan man enkelt nøytralisere den, for den henger ikke på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leander skrev (14 minutter siden):

Jepp jepp , bare fortsett og sitte sjele daue med deaktiverte høyre hjerne funksjoner det. Keep on the good work ;)

Jeg vil anbefale deg å lære deg rettskriving.

Uansett:

1. Dokumenter at Quetiapin (sånn skrives det) gis til «alle»

2. Dokumenter at Quetiapin gir MNS (med antall tilfeller pr tusen resepter)

3. Dokumenter at Quetiapin gir psykose

(Henvisninger til Youtube, Nyhetsspeilet, osv. er ikke dokumentasjon)

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Å angripe rettskrivning er ikke noe godt utgangspunkt. Men ellers bør @Leanderklare å komme opp med noe bevis for påstandene sine. Jeg er klar over at noen leger er imot at seroquell gis som sovemedisin (riktignok) i svært lave doser.

Premisset for diskusjonen bør være hvorfor seroquell ikke skal brukes mot de lidelsene som står som indikasjon. Som psykose, bipolar lidelse og andre indikasjoner. En diskusjon om den bør brukes mot søvnplager er uvesentlig da dette vel er off-label bruk.

 

Indikasjoner

Behandling av schizofreni. Behandling av moderate til alvorlige maniske episoder ved bipolar lidelse. Behandling av depressive episoder ved bipolar lidelse. Forebygging av tilbakefall av maniske eller depressive episoder hos pasienter med bipolar lidelse som tidligere har respondert på behandling med kvetiapin.

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En psykiatrifornekter. Det har jeg ikke sett her på lenge. Du kan jo melde deg inn i Atferdsviternes Varslinger av Arild Karlsen på Facebook. Der kan du sitte og snakke med andre om hvor forferdelig medisiner i psykiatrien er og at alle bør slutte.👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Everybody skrev (16 timer siden):

En psykiatrifornekter. Det har jeg ikke sett her på lenge. Du kan jo melde deg inn i Atferdsviternes Varslinger av Arild Karlsen på Facebook. Der kan du sitte og snakke med andre om hvor forferdelig medisiner i psykiatrien er og at alle bør slutte.👌

De gamle medisinene var fæle. Fikk så lavt dopaminnivå på Haldol at jeg fikk parkinsonisme. På den tiden skydde jeg psykiatri og medisin selv. Dagen medisiner er jo kjempebra i forhold. Bare kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Quetiapin er et nyttig medikament for meg. Det holder større oppsving i stemningsleie i sjakk. Nå har jeg stått på det i 20 år uten nevneverdige bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...