Gå til innhold

Vet ikke om det er vennskapelig eller begeistring? Hva tenker dere?


S87s

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit, en jeg har kjent litt i 2år. 

Jeg ble mer og mer begeistret for han og ba han med hjem til meg for en kaffe, etter det ble det en vin-keld. For første gang forrige uke ba han meg inn til seg selv, når jeg skulle hente barnet mitt (kanskje naturlig tenker noen..) men jeg satt der i 2 timer og samtalen bare flyter. Han husker ting jeg har nevnt og tar opp ting jeg tidligere har sagt om meg selv. Han viste meg litt rundt i huset også, noe som er positivt. Kjenner bare jeg er så forelsket og håper det er gjensidig... Vi har ikke avtalt korrekt dag for neste gang, men vet han ville ha meg på en øl eller to hjemme hos han. 

Kan det tyde på at han liker meg litt? Bare sånn... må vite selv om jeg driter meg helt ut om jeg gir litt mer av meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke mulig for oss å vite hva han føler og tenker. Du må nesten kjenne på det selv etterhvert som dere blir mer kjent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tyder på at han liker deg, men det er ingen garanti. Du dummer deg ikke ut om du gir mer av deg selv.

Det verste som kan skje er at han tar det som et stort kompliment at du er interessert, men at han av en eller annen grunn ikke ønsker å ta det lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S87s skrev (49 minutter siden):

Enkelt og greit, en jeg har kjent litt i 2år. 

Jeg ble mer og mer begeistret for han og ba han med hjem til meg for en kaffe, etter det ble det en vin-keld. For første gang forrige uke ba han meg inn til seg selv, når jeg skulle hente barnet mitt (kanskje naturlig tenker noen..) men jeg satt der i 2 timer og samtalen bare flyter. Han husker ting jeg har nevnt og tar opp ting jeg tidligere har sagt om meg selv. Han viste meg litt rundt i huset også, noe som er positivt. Kjenner bare jeg er så forelsket og håper det er gjensidig... Vi har ikke avtalt korrekt dag for neste gang, men vet han ville ha meg på en øl eller to hjemme hos han. 

Kan det tyde på at han liker meg litt? Bare sånn... må vite selv om jeg driter meg helt ut om jeg gir litt mer av meg selv. 

Synes dette høres veldig positivt ut jeg da! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (11 minutter siden):

Det tyder på at han liker deg, men det er ingen garanti. Du dummer deg ikke ut om du gir mer av deg selv.

Det verste som kan skje er at han tar det som et stort kompliment at du er interessert, men at han av en eller annen grunn ikke ønsker å ta det lengre.

Ja det høres jo positivt ut. Jeg har laget en tidligere tråd om dette, men nå har det skjedd små litt, så følte gor å oppdatere litt. ;)

Jeg ville selv ikke ha ordnet kaffe til en fyr jeg ikke var interessert i. Han sa da jeg skulle gå, "kjør forsiktig". Når jeg er der er han så på å holde samtalen i gang, generelt holder øyekontakt. Selfølgelig kan det være fordi han liker meg som person, men sett meg i en slik situasjon med en mann jeg ikke var interessert i så ville jeg ikke gitt falske forhåpninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S87s skrev (17 minutter siden):

Ja det høres jo positivt ut. Jeg har laget en tidligere tråd om dette, men nå har det skjedd små litt, så følte gor å oppdatere litt. ;)

Jeg ville selv ikke ha ordnet kaffe til en fyr jeg ikke var interessert i. Han sa da jeg skulle gå, "kjør forsiktig". Når jeg er der er han så på å holde samtalen i gang, generelt holder øyekontakt. Selfølgelig kan det være fordi han liker meg som person, men sett meg i en slik situasjon med en mann jeg ikke var interessert i så ville jeg ikke gitt falske forhåpninger. 

Håper på det beste, og ting kan tyde på at han kan være interessert, men selv har jeg servert kaffe til mange jeg ikke har vært interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (1 time siden):

Håper på det beste, og ting kan tyde på at han kan være interessert, men selv har jeg servert kaffe til mange jeg ikke har vært interessert i.

Vet... Er akkurat det.. Men forrige gang han var her så var han litt flørtende, satt seg nærmere og nærmere meg og ba meg hjem til han på øl. Det gjør man ikke kun ned venner av det motsatte kjønn😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (6 timer siden):

Håper på det beste, og ting kan tyde på at han kan være interessert, men selv har jeg servert kaffe til mange jeg ikke har vært interessert i.

Takk for svar☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (9 timer siden):

Det er jo ikke mulig for oss å vite hva han føler og tenker. Du må nesten kjenne på det selv etterhvert som dere blir mer kjent :) 

Er bare så redd jeg tar helt feil her....😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 4.10.2023 den 8.57):

Synes dette høres veldig positivt ut jeg da! :) 

Han er så søt! Sendte han en snap idag, og som jeg har nevnt, så er han litt tilbakeholden. Men idag fikk jeg snap tilbake. Jeg ønsket han en fin dag i sola. Men han sendte da " gøy å være inne på denne fine dagen...🙄". Jeg skjønner ikke hvorfor jeg egentlig vil ha en mann som er så stille, (men ikke stille i praten.) Praten vår flyter perfekt. 

Men jeg er omvendt, utadvendt og energisk. Så mulig det vil matche bra. Jeg trenger en rolig mann i mitt liv😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...