Gå til innhold

Bunad


Gjest Wonder

Anbefalte innlegg

Gjest Wonder

Hei!

Vet noen av dere hva det koster å få brodert en bunad?

Jeg skal brodere en Rogalands bunad for noen og er i tvil om hvor mye jeg kan ta for det.

Noen som har f ått brodert en eller brodert for noen som kan gi meg en ca. pris.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke svar på hvor mye du kan ta, men broderer du andre bunader også??

Smiske - smiske.

P.S. Skal du "bare" brodere, eller montere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wonder

Jeg har ikke svar på hvor mye du kan ta, men broderer du andre bunader også??

Smiske - smiske.

P.S. Skal du "bare" brodere, eller montere også?

Hei!

Foreløpig har jeg kun brodert min egen bunad(Frafjord), men jeg har forstått det så at den er ganske fint brodert.

Om jeg hadde våget meg på andre vet jeg ikke.

Denne bunaden skal jeg brodere for en nabo.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har nå brodert to nordlandsbunader. En barenbunad og en voksen. Ingen har jeg tatt noe for da den ene var til min datter og den andre som gave til mitt tantebarn (konfirmasjon). Jeg tror jeg ville ha holdt meg godt i underkant av vanlig pris. Prisene varierer jo mye, men en 3000-4000 kr på de første bunadene og sa hadde jeg heller gått opp i pris når man har bordert en del bunader.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...