Gå til innhold

Love or not love


anonym68

Anbefalte innlegg

https://www.klikk.no/underholdning/annamas-jul-uten-dndar-det-er-mitt-hoyeste-onske-7357238

En  måte å komme seg til velferdsstaten norge. 

Hvordan kan famlemor annama tro ho er det vakreste for han. Ho bor mange mil borte og dessuten i.....

Er ikke første gang jeg ser /hører om jenter og damer blir brukt som middel for å klmme seg videre...

Eller enda verre pga kulturforskjeller når forholdet er alvor ender det i tragedie. 

Er det mulig å ikke lære av andres feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mange år har menn giftet seg med kvinner fra andre land hvor aldersforskjellen har vært like stor, minst.

I mange år har Norge tatt mot mennesker som vil oppholde seg her. 

Hva er så spesielt med disse? 

Annema er en artig og litt sånn "gi faen i andres meninger"- person som jeg støtter henne ett hundre prosent i. Hun er heller ikke dum.

Så hva er det dette handler om egentlig?  

Som det kommer fram så virker det i mitt syn veldig diskriminerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...