Gå til innhold

"Dameserier"


erik123

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan komme med forslag på " dameserier"? Kona liker ikke seriene jeg ser på. For mye drap og vold. A la Virgin River. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hun trenger da ikke se på de seriene du vil se?

Hun gjør heller ikke det. Vil se romantiske  serier, feelgood  serier. Det finnes noen der ute. Men hva heter  de og hvor går de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 minutt siden):

Hun gjør heller ikke det. Vil se romantiske  serier, feelgood  serier. Det finnes noen der ute. Men hva heter  de og hvor går de? 

Jeg vet ikke da jeg ikke ser på såkalte "dameserier" selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One day, på Netflix. Egentlig for god til å nedgraderes til «dameserie.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (32 minutter siden):

Er det noen som kan komme med forslag på " dameserier"? Kona liker ikke seriene jeg ser på. For mye drap og vold. A la Virgin River. 

Hart of Dixie. Viaplay, 5 sesonger.  Jeg likte den kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (3 minutter siden):

Serier som kvinner kan like. Uten vold og drap. Drama,romantikk osv..

Jeg ser lite på serier, men jeg så på "Rita" som gikk på Netflix. En noe kontroveriell lærer. Den syns jeg var fin, og tror muligens kvinner liker den bedre enn menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlander kanskje, men den er ikke uten vold og drap da.  Men kanskje du og hadde likt den.  Ellers så liker damer «the Fosters», «Chesapeake Shores», Chicago seriene, «the good doktor», «New Amsterdam», «Pørnie» og «Kjærlighet på spekteret». Det er de jeg kommer på i farten.

erik123 skrev (2 timer siden):

Er det noen som kan komme med forslag på " dameserier"? Kona liker ikke seriene jeg ser på. For mye drap og vold. A la Virgin River. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (1 time siden):

Outlander kanskje, men den er ikke uten vold og drap da.  Men kanskje du og hadde likt den.  Ellers så liker damer «the Fosters», «Chesapeake Shores», Chicago seriene, «the good doktor», «New Amsterdam», «Pørnie» og «Kjærlighet på spekteret». Det er de jeg kommer på i farten.

 

Outlander var veldig voldelig. Men takk for gode tips. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (5 minutter siden):

Outlander var veldig voldelig. Men takk for gode tips. 🙂

Ja, jeg ble overrasket da Outlander kom opp, selv elsket jeg de første sesongene, men den er smakkfull av vold da!

Hva med Poldark? Noe vold der også, for all del, men ikke så mye som i Outlander synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (6 minutter siden):

Vet hun ikke selv hva hun har lyst til å se, altså?

Hvordan greide du å komme fram til det? Jeg skrev jo hva hun ønsket på se. Les en gang til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette liker jeg å se på, bare fantastisk. Litt på siden, men lar det stå til.  Har noen sett noe så voldelig som FARGO?

Endret av erik123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (35 minutter siden):

Dette liker jeg å se på, bare fantastisk. Litt på siden, men lar det stå til.  Har noen sett noe så voldelig som FARGO?

Du kan bare slå deg sammen med mannen min med Pink Floyd 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (14 timer siden):

Du kan bare slå deg sammen med mannen min med Pink Floyd 😀

Bare fantastisk!! Den beste låten noensinne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...