Gå til innhold

Min behandler synes at å ta selvmord er en egoistisk handling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser synspunktene dine. Har selv mye smerte og mange slike tanker,  men har valgt å leve...

Anonymkode: 0526e...09d

Da jeg prøvde var det fordi jeg følte jeg var for mye for min familie, de ville få det beste uten meg. Så jeg gjorde det jeg da følte var minst egoistisk. 

Er man for psyk kan man faktisk være en byrde. Noe å tenke på det også. Vet om foreldre som hver dag i 30år ventet på sitt barns overdose. Så kan man da tenke om de led unødvendig mye eller ei. Hadde de kunnet leve normalt hvis de ikke hadde den påkjenningen? 

Anonymkode: f586c...3c7

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Det er bra at du klarer. 

Takk. Det er ikke lenge siden jeg tenkte at det beste for alle ville vært at jeg ikke var her. Men jeg er på et litt bedre sted nå. Vil ikke påføre barna mine livslang smerte.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk. Det er ikke lenge siden jeg tenkte at det beste for alle ville vært at jeg ikke var her. Men jeg er på et litt bedre sted nå. Vil ikke påføre barna mine livslang smerte.

Veldig bra. Det vil ikke jeg heller, men jeg har ikke klart å tenke det alltid. 

AnonymBruker
Glitter skrev (28 minutter siden):

Veldig bra. Det vil ikke jeg heller, men jeg har ikke klart å tenke det alltid. 

Samme med meg. Har ingen forsøk bak meg, kun planer som ikke har blitt gjennomført.

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (22 minutter siden):

Skjønner. Bra du ikke har prøvd. 

Takk. På en måte føler jeg at jeg burde klare å være dø til nå. At jeg kjenner på en skam over å si til behandler at jeg ønsker å dø, men så har jeg ikke gjort noe med det ennå. Om du skjønner?

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk. På en måte føler jeg at jeg burde klare å være dø til nå. At jeg kjenner på en skam over å si til behandler at jeg ønsker å dø, men så har jeg ikke gjort noe med det ennå. Om du skjønner?

Joda, kan skjønne det. Men tror behandler tenker det er bra du ikke har gjort alvor ut av det. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Joda, kan skjønne det. Men tror behandler tenker det er bra du ikke har gjort alvor ut av det. 

Håper det. At han ikke synes jeg er feig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...