AnonymBruker Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Var du foreldreløs? Anonymkode: c2124...4a2 Mitt barn trengte god tid til å spise, noe de sjeldent har på skolen. Så fikk nugatti på matpakka i mange år. Hjemme spiste han alt, så sier ikke noe om kostholdet ellers. Bedre med mat med nugatti, enn full matpakke når han kom hjem. Fikk også pizzasnurrer, kyllingsalaten fra butikk mm. Men uansett så var det ikke bra nok, eller sjalusi. Merkelig hvor mye skolen skal blande seg opp i når ett barn er sunt og blir godt ivaretatt. Nugatti er helt greit pålegg då lenge man spiser variert ellers. Eller helt greit hvis barnet har matvegring. Slutt å dømme noen pga en matpakke. Anonymkode: a7d95...cba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Jeg fikk ikke lov til å spise sjokoladepålegg o.l. eller kjøpt syltetøy i oppveksten, det hadde vi aldri hjemme hos oss. Dermed spiste jeg det så fort jeg fikk anledning, og da jeg begynte å reise på hytteturer med venninner tidlig i tenårene bestod menyen av mye søtt . Da jeg flyttet hjemmefra kjøpte jeg Nugatti, som var favoritten, i mellom, men gikk fort lei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Lillemus skrev (3 timer siden): 😂 Hvorfor tror du det? Fordi jeg hadde nugatti i matpakken? Ja siden du spiste nugatti hele ungdomskolen. Anonymkode: c2124...4a2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Hvitost. Av og til luksusvariant med tomat/agurk/gul paprika/reddiker i hånden. Lager mest mat etter hva som er raskt og lite ressurskrevende. Kunne tenkt meg til å spise etter innfallsmetoden, rykke rota direkte opp fra bakken til munnen og tygge korn fra åkeren. Forbanner meg over at jeg ikke tåler vanlig gras og drøvtygge på det i evigheter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Ekstra skrev (5 timer siden): Jeg fikk ikke lov til å spise sjokoladepålegg o.l. eller kjøpt syltetøy i oppveksten, det hadde vi aldri hjemme hos oss. Dermed spiste jeg det så fort jeg fikk anledning, og da jeg begynte å reise på hytteturer med venninner tidlig i tenårene bestod menyen av mye søtt . Da jeg flyttet hjemmefra kjøpte jeg Nugatti, som var favoritten, i mellom, men gikk fort lei. Vi hadde heller aldri nugatti eller sjokoladepålegg. Og jeg eeeelsker nugatti innimellom! Med smør under 😁😁😁 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april påskelilje skrev (19 minutter siden): Vi hadde heller aldri nugatti eller sjokoladepålegg. Og jeg eeeelsker nugatti innimellom! Med smør under 😁😁😁 Smør under nugatti ? Det høres IKKE godt ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Smør under nugatti ? Det høres IKKE godt ut Åjo! Da får du det ørlille salt-stinget som bringer nugattien til uante høyder! 🤣 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Glitter skrev (19 timer siden): Ikke så sunt da, men sjokonøtt er jo godt. Ellers smøreost spansk paprika, ei skinke og oppkjært egg og chili explosion på toppen. Med rødløk og perletomater. Nutella❤️ Kan ikke ha det i skapet, men det kommer aldri i skapet før det blir spist opp heller.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Lillemus skrev (41 minutter siden): Åjo! Da får du det ørlille salt-stinget som bringer nugattien til uante høyder! 🤣 Husker når jeg var barn så elsket jeg nugatti og masse smør! Men best var jo å maule det. Men nutella er mye bedre. Det har kommet nugatti saus i butikken nå da. Sånn du kan ha på is 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Jarsberg ost og kalkunpålegg med pepper. Tar det i toastjernet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Lillemus skrev (1 time siden): Åjo! Da får du det ørlille salt-stinget som bringer nugattien til uante høyder! 🤣 Helt riktig! Må være Bremykt eller meierismør! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Nicklusheletida skrev (1 time siden): Smør under nugatti ? Det høres IKKE godt ut Prøv! Og du blir hekta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april påskelilje skrev (1 time siden): Prøv! Og du blir hekta! He he, jeg rører jo ikke slik mat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april påskelilje skrev (1 time siden): Prøv! Og du blir hekta! Dette er jo en form for galskap! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april (endret) Haha🤭 Ja hold dere unna galgapskapen. Hm..nå er jeg blitt avhengig av å maule denne biscoffen og den er meget kcalori-uvennlig. Sier til meg selv at det er kun pga pmsn🫠 Endret 18. april av farløs Er litt rar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Mëmëso skrev (På 17.4.2024 den 21.15): Av sånn luksuspålegg tror jeg det må bli tomat og egg, med majones og salt+pepper. Eller hjemmelaget tunfisksalat med tomat og sitronpepper. Eller avokado, rømme og sitronpepper. Eller roastbiff med løk, remulade og sylteagurk. Til vanlig er jeg glad i gulost med paprika, druer eller reddik. Eller brunost med agurk. Eller makrell i tomat. Leverpostei og sylteagurk. Er også glad i salater, italiensk med agurk, rekesalat med tomat, chilikreps o.l. Brunost med agurk🤭 hva er det du liker med den kombinasjonen?☺️ Brunost med syltetøy bruker nå jeg da.. Husker noen likte nugatti med majones.. men makrell i tomat med majones synes jeg er godt. Og leverpostei, eller baconpostei med rødbetter eller rødbetsalat det er mer min greie. Men blanding av syltaagurk og rødbetter med majones er en god kombo, særlig på ribberull. Og skiver med stek eller kalkunstek med sennep. Eller røkt ørret med sennepsaus. Hm..jeg liker alt for mye matgreier🥴 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april frosken skrev (6 timer siden): Dette er jo en form for galskap! Kan ikke ha det i hus 😁 Kjøper det vel en gang eller to i året - da er det heeeelt nydelig, og boksen blir fort tom 😳😁 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april påskelilje skrev (12 minutter siden): Kan ikke ha det i hus 😁 Kjøper det vel en gang eller to i året - da er det heeeelt nydelig, og boksen blir fort tom 😳😁 Samme her, eller nå går det greit, men tidligere kunne jeg ikke ha Nugatti i huset for da spiste jeg ikke annet på skiva før det ble tomt. Minner egentlig litt om de som er avhengige av Pepsi max det der. Nå kjøper jeg det aldri, men mannen får en stor kasse kolonialvarer fra jobben til jul hvert år og da er det som regel en boks Nugatti oppi, denne gangen tok han den med seg på jobb og satte den på spiserommet der og borte ble den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thebutterfly Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Jeg har ikke et bestemt favorittpålegg. Men jeg er veldig glad i leverpostei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mëmëso Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april farløs skrev (5 timer siden): Brunost med agurk🤭 hva er det du liker med den kombinasjonen?☺️ Brunost med syltetøy bruker nå jeg da.. Husker noen likte nugatti med majones.. men makrell i tomat med majones synes jeg er godt. Og leverpostei, eller baconpostei med rødbetter eller rødbetsalat det er mer min greie. Men blanding av syltaagurk og rødbetter med majones er en god kombo, særlig på ribberull. Og skiver med stek eller kalkunstek med sennep. Eller røkt ørret med sennepsaus. Hm..jeg liker alt for mye matgreier🥴 Jeg vet ikke, brunost og agurk er friskt. Agurken bryter litt av søte. Prøv Jeg takler ikke makrell i tomat med majones, men leverpostei med rødbeter er kjempegodt. Det er veldig lenge siden jeg har spist, men nå fikk jeg lyst på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.