Gå til innhold

Guilty Pleasures


Vhanja

Anbefalte innlegg

Har du noe du liker å se på eller høre på som er din "guilty pleasure"? Noe du vet ikke er regnet som av det høyeste kvalitet av film eller musikk, men som du likevel koser deg med for deg selv?

For meg er det filmen Mamma Mia. Det er en film nærmest helt uten plot, med varierende musikalske evner fra skuespillerne. Den er overfladisk, har svak historie og er ganske teit. Og jeg elsker den. 

Det er tre hovedgrunner for den:

1. Jeg har vokst opp med ABBAs musikk og har elsket den siden jeg var barn. Det å se en film som omhandler deres musikkk var helt spesielt.

2. Meryl Streep. Hun er en av de hvor jeg vil betale penger og gå på kino bare pga hennes navn helt uten å vite noe om filmen. Hun er helt enestående. 

3. Det å se stjerner som Julie Walters, Christine Baranski, Pierce Brosnan og Stellan Skarsgård slippe seg løs og synge var rett og slett helt fantastisk.

Jeg pleier se denne filmen ca en gang i året. Meg og en flaske vin i sofaen, mens jeg koser meg til tærne krøller seg.
 

 

Hva er din guilty pleasure?

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Da jeg leste overskriften,  tenkte jeg BADEKAR! Jeg eeelsker å ligge i badekaret med masse glovarm vann og badeskum,  virkelig nyyyyyyyte!!!! Det er litt sløsing med varmt vann og strøm, men pytt sann!

Men det var altså film eller musikk du siktet til! Hm... jeg ser lite film... Men liker også Mama Mia! Men at det er Guilty Pleasure, har jeg ikke tenkt på 😳😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 timer siden):

Da jeg leste overskriften,  tenkte jeg BADEKAR! Jeg eeelsker å ligge i badekaret med masse glovarm vann og badeskum,  virkelig nyyyyyyyte!!!! Det er litt sløsing med varmt vann og strøm, men pytt sann!

Men det var altså film eller musikk du siktet til! Hm... jeg ser lite film... Men liker også Mama Mia! Men at det er Guilty Pleasure, har jeg ikke tenkt på 😳😁

Haha, ja, den skjønner jeg. Jeg savner badekar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk:

"Total Eclipse of the heart" av Bonnie Tyler og andre 80-talls-sclägere.

Mat: Baconpølse med agurkmix. Helst på bensinstasjon. Gjerne etterfulgt av en pose med 3 boller som jeg spiser alene sammen med iskaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 minutter siden):

Musikk:

"Total Eclipse of the heart" av Bonnie Tyler og andre 80-talls-sclägere.

Mat: Baconpølse med agurkmix. Helst på bensinstasjon. Gjerne etterfulgt av en pose med 3 boller som jeg spiser alene sammen med iskaffe.

Høres ut som my kind of guilty pleasure. (Bare sprøløk i stedet for agurkmix). 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 timer siden):

"Total Eclipse of the heart" av Bonnie Tyler og andre 80-talls-sclägere.

Eeyyy! Det er vel ikke noen Guilty pleasure! Er det noen som var ung på 80-tallet som aldri hører på den og de andre 80-tallshitene!? Beste musikken jo! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...