Gå til innhold

Dr Rauni Kilde.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Youtube. De vil ikke at sannheten skal komme frem

I likhet med @Lillemus og andre reagerte jeg instinktivt på denne setningen. Jeg blir litt trist av den, fordi den tyder på at du skal bale masse i tiden framover, og jeg ønsker deg bedre dager enn det. 

Annonse

stjernestøv
Kayia skrev (6 minutter siden):

I likhet med @Lillemus og andre reagerte jeg instinktivt på denne setningen. Jeg blir litt trist av den, fordi den tyder på at du skal bale masse i tiden framover, og jeg ønsker deg bedre dager enn det. 

Jeg vil ikke bale fremover, sykepleieren syns det var interessant å snakke med meg nå. det sier de når jeg snakker om sånne ting. Han sa han skulle ikke si at jeg skulle øke igjen. 

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jeg vil ikke bale fremover, sykepleieren syns det var interessant å snakke med meg nå. det sier de når jeg snakker om sånne ting. Han sa han skulle ikke si at jeg skulle øke igjen. 

Jeg har mer enn en gang stusset over han sykepleieren din basert på det du gjenforteller, og bedt deg snakke med psykiateren når det kommer til dosering. Sykepleieren går ut over sitt ansvar om han tar ansvar for dosering, det har han ikke myndighet til. 

Endret av Kayia
stjernestøv
Kayia skrev (2 minutter siden):

Jeg har mer enn en gang stusset over han sykepleieren din basert på det du gjenforteller, og bedt deg snakke med psykiateren når det kommer til dosering. Sykepleieren går ut over sitt ansvar om han tar ansvar for dosering, det har han ikke myndighet til. 

Ok. Tror det er greit for psykiater at jeg tar mindre og, jeg har jo alltid styrt dette selv. 

Annonse

stjernestøv skrev (1 time siden):

Ok. Tror det er greit for psykiater at jeg tar mindre og, jeg har jo alltid styrt dette selv. 

Jeg skjønner ikke at psykiateren synes det er greit, det går jo galt hver eneste gang og verre og verre for hver gang ser det jo ut som også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...