Gå til innhold

Om mobbing av andre brukere


Gjest webmaster

Anbefalte innlegg

Gjest webmaster

Jeg har lagt merke til at det foregår en form for mobbing av en bruker her. Jeg vil med dette be dere det gjelder om å holde opp. Noen brukere er allerede stengt ute og jeg kommer til å stenge ute flere om dette fortsetter. Men å stenge folk ute er noe jeg helst vil unngå. Derfor ber jeg dere om å stoppe mobbingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hunnybunny

Synes det er flott at du går ut på en slik måte for å få slutt på mobbingen! :-)

Dette tror jeg er det beste innlegget du noen gang har skrevet. Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjaere Webmaster!:)

Kjempefint av deg aa ta intiativet og legge ut et slikt innlegg...haaper folk hoerer paa deg, det er litt sur og vond stemning her innimellom, og det burde kunne stoppes.

Til det beste for oss alle, DOL skal jo vaere et hyggelig sted for folk aa vaere. Det virker av og til som om endel kommer inn hit kun for aa herje....haaper det blir en slutt paa det naa!

Tusen takk!

Ha en kjempefin dag!

*klem til Webmaster*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor jeg har blitt sperra ???

Men jeg har da ikke mobba noen !!! (tror jeg da)

Nå vet jeg ikke om du er blitt sperret eller ikke, men gjør som følger:

Gå til denne URL'en og tast inn brukernavn og passord:

http://forum.doktoronline.no/mp/urecover

...hvis du får tilsendt passordet er du ikke utestengt av DOL, men gjenstand for en teknisk feil av et eller annet slag. Hvis du får beskjed om at brukernavnet ditt er sperret, så er du utestengt.

I begge tilfeller (altså dersom du ikke har gjort en liten feil med passordet og får det til å fungere nå) tar du kontakt med [email protected] på mail og spør ham og hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...