Gå til innhold

Hvordan glemme...???


Gjest Miss_Legolas

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_Legolas

Hei...

Har slått opp med kjæresten min for noen uker siden. Det var egentlig et felles valg, han sa han ville gjøre det slutt og jeg sa at det var bra for jeg hadde kommet til å gjøre det uansett.

Han har fått seg ny dame, en av mine beste venniner. Huff. Hun har det ikke helt bra med han fordi hun føler han er med glad i meg. Jeg klarer ikke å være i samme rom som han engang uten å bli gal, jeg blir sint og sur og umulig, gjør alt for at han skal gi meg litt oppmerksomhet. Hans beste venn ble med på en latterlig fjortis-plan: late som om han og jeg var sammen for å se om eksen min reagerte med sjalusi. Det gjorde han IKKE! Han gratulerte oss begge og vi bare fortsatte å late som vi var sammen i flere dager...Etterhvert rota vi med hverandre selv om ingen andre var tilstede... Etterhvert ble han forelska i meg. Nå er alt bare kaos!! Jeg er helt forvirra. Aner ikke hva jeg skal gjøre! Noen som vet hvordan jeg kan glemme eksen og komme meg videre? Tenker på han hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig gjort av venninnen din... Og du bør være ærlig overfor han som faket kjæresten din, så det ikke blir felt flere tårer enn nødvendig. Det du lider av kalles kjærlighetssorg, og det får man om man blir dumpet eller dumper kjæresten sin når man har vært glad i hverandre. Men tiden leger alle sår, selv om det ikke føles slik akkurat nå. Ta deg tid til å være trist, det er menneskelig. Gråt når du føler for det, det er ingen skam! Ikke bur deg inne alene, men prøv å komme deg ut og vær med venninner! :) Nyt våren! Så skal du se det går bra til sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på Roxette - What`s she like. Det gjer eg no.. Det hjelper kanskje ikkje sånn med ein gong, men det får i alle fall renska opp for litt tårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_Legolas

Dårlig gjort av venninnen din... Og du bør være ærlig overfor han som faket kjæresten din, så det ikke blir felt flere tårer enn nødvendig. Det du lider av kalles kjærlighetssorg, og det får man om man blir dumpet eller dumper kjæresten sin når man har vært glad i hverandre. Men tiden leger alle sår, selv om det ikke føles slik akkurat nå. Ta deg tid til å være trist, det er menneskelig. Gråt når du føler for det, det er ingen skam! Ikke bur deg inne alene, men prøv å komme deg ut og vær med venninner! :) Nyt våren! Så skal du se det går bra til sist...

Takk til dere begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...