Gå til innhold

Hva er grunnen til at det finnes flere mennesker som er stygg mot andre enn de som er snill?

Anbefalte innlegg

Skrevet
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Bra! Så hva er problemet?

Jeg er i en setting der noen vil trumfe igjennom egne ønsker med makt. Noe som påvirker meg mye. 

Anonymkode: 5ff46...2ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er i en setting der noen vil trumfe igjennom egne ønsker med makt.

Dette er tåkeprat. Hvem, hva, hvor? Jeg gir deg ett forsøk til.

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, som en hadde et langt innlegg om så lenge de tjener på det selv og de gjør ting mot andre lever de fint med det. 

AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 8.14):

De er frekk, nedlatende, snakker stygt til og om andre osv. 

Ok. Da er jeg frekk🤭

Endret av Krisebærblomsten
AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (13 timer siden):

Dette er tåkeprat. Hvem, hva, hvor? Jeg gir deg ett forsøk til.

Blir litt for utleverende, men takk! 

AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (11 timer siden):

Ok. Da er jeg frekk🤭

Så du gjør stygge ting mot andre fordi du tjener på det og snakker stygt om andre og til andre osv? 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så du gjør stygge ting mot andre fordi du tjener på det og snakker stygt om andre og til andre osv?

Hva med deg selv? Du spør om råd, og får andre til å bruke tiden sin på deg. Så nekter du å følge rådene, og har dermed sløst bort andres tid. Er det innenfor din definisjon av å være snill?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (17 minutter siden):

Hva med deg selv? Du spør om råd, og får andre til å bruke tiden sin på deg. Så nekter du å følge rådene, og har dermed sløst bort andres tid. Er det innenfor din definisjon av å være snill?

Dette var fortid personen skriver det som svar og da spør jeg. 
Jeg kan svare på det. Hvor får du det fra at jeg ikke bruker rådene? Jeg mener at personen velger selv å ville svare og bruke sin tid. Hvordan gjør det meg snill eller noe annet? Jeg setter pris på alle svar jeg får. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette var fortid personen skriver det som svar og da spør jeg. 
Jeg kan svare på det. Hvor får du det fra at jeg ikke bruker rådene? Jeg mener at personen velger selv å ville svare og bruke sin tid. Hvordan gjør det meg snill eller noe annet? Jeg setter pris på alle svar jeg får. 

Hvilke råd har du tatt til deg og implementert i livet ditt?

Anonymkode: b4d03...da4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvilke råd har du tatt til deg og implementert i livet ditt?

Hva mener du? Skal jeg ramse opp? 

AnonymBruker
Skrevet

Sannheten er i hvert fall at jeg ser alle disse folkene som er stygg med meg, bruker makt eller ikke bryr seg om meg eller ikke er der som jeg trodde. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sannheten er i hvert fall at jeg ser alle disse folkene som er stygg med meg, bruker makt eller ikke bryr seg om meg eller ikke er der som jeg trodde. 

Legger til da mener vel dere at jeg har fortjent det. 

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tenkte på Mette-Marit diskusjonen om overvaka hennes.  Jeg er snill som et lam. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Legger til da mener vel dere at jeg har fortjent det.

Det kan vi godt mene, siden du legger opp til det. Det er ikke så vanskelig å gjennomskue. Ser du det selv?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (10 timer siden):

Det kan vi godt mene, siden du legger opp til det. Det er ikke så vanskelig å gjennomskue. Ser du det selv?

Viktigste er om dere mener det. At jeg vil dere skal mene det??

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Viktigste er om dere mener det. At jeg vil dere skal mene det??

De færreste fortjener det. Men hvis du oppfører deg i det virkelige liv slik du gjør her på nett så forstår jeg at folk trekker seg unna. Du støter folk fra deg med måten du oppfører deg på. Det betyr ikke at du fortjener det, men at det er en naturlig konsekvens av din fremferd.

Det positive med det er at du kan endre måten du oppfører deg på slik at du kan bygge gode, varige relasjoner med nye mennesker - hvis du ønsker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De færreste fortjener det. Men hvis du oppfører deg i det virkelige liv slik du gjør her på nett så forstår jeg at folk trekker seg unna. Du støter folk fra deg med måten du oppfører deg på. Det betyr ikke at du fortjener det, men at det er en naturlig konsekvens av din fremferd.

Det positive med det er at du kan endre måten du oppfører deg på slik at du kan bygge gode, varige relasjoner med nye mennesker - hvis du ønsker.

Takk for det! Sårende. Det gir meg enda en grunn til å gi opp håpet og folk. Takk! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for det! Sårende. Det gir meg enda en grunn til å gi opp håpet og folk. Takk! 

Og heri ligger problemet - hvordan du tolker det folk sier, og hvordan du bruker det kun til å synes enda mer synd på deg selv. 

Du vil aldri komme videre så lenge du fortsetter slik. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Værsågod!

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Værsågod!

Hvorfor sier du det? Støtter du det vedkommende skrev til meg? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og heri ligger problemet - hvordan du tolker det folk sier, og hvordan du bruker det kun til å synes enda mer synd på deg selv. 

Du vil aldri komme videre så lenge du fortsetter slik. 

Du skriver til meg at jeg ikke er noe til person. Kanskje om jeg hadde forandret meg. Utrolig sårende. Mister tro på mennesker! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...