Vhanja Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Hva skal dere gjøre i morgen? Her blir det rolig dag hjemme, som alltid. Hvis været er fint går jeg gjerne en tur tidlig på morgenen. Hele bygda er jo i bysentrum pga barnetoget så det er herlig stille her i morgen. Mannen min og jeg feirer ikke dagen sånn sett, vi er alltid hjemme. Men vi har NRK-sendingen på og har en god middag. I år skal jeg lage svin ytrefilet med hjemmelaget peppersaus. Kokte poteter, brokkolini og gulrøtter til. Aldri laget svin ytrefilet eller peppersaus før, så det blir spennende. Dessert blir Baskisk Ostekake som jeg har kjøpt, også har vi en flaske Cremant bobler til. 0 Siter
Vendi Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vi blir hjemme som vi har vært de siste årene. Trodde også vi skulle være aleine, men så ville gjerne søster komme siden planene hun hadde ikke blir noe av. Jeg skal bare lage en enkel gryterett og ha kake og is til kaffen 🥰 0 Siter
hattifnattus Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Jeg skal nyte stillheten hjemme. Her drar alt av naboer til sentrum så hele nabolaget er så stille at man kan høre en knappenål falle. Samboeren skal ha kveldsvakt og må dra kl 14, så vi skal ha pinnekjøtt til lunsj så han rekker å få det med seg. Vanligvis har jeg satt meg ut på verandaen med øl eller vin og noe å lese på, men siden været blir noe grått og jeg blir alene resten av dagen så tror jeg at jeg bare dropper det Familien bor på andre siden av landet så de får jeg dessverre ikke sett. 0 Siter
emilie321 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Blir hjemme til 14 tiden. Da drar jeg på grilling til en niese. Jeg styrer unna byen da det blir altfor mye folk for meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Vhanja skrev (2 timer siden): Hva skal dere gjøre i morgen? Her blir det rolig dag hjemme, som alltid. Hvis været er fint går jeg gjerne en tur tidlig på morgenen. Hele bygda er jo i bysentrum pga barnetoget så det er herlig stille her i morgen. Mannen min og jeg feirer ikke dagen sånn sett, vi er alltid hjemme. Men vi har NRK-sendingen på og har en god middag. I år skal jeg lage svin ytrefilet med hjemmelaget peppersaus. Kokte poteter, brokkolini og gulrøtter til. Aldri laget svin ytrefilet eller peppersaus før, så det blir spennende. Dessert blir Baskisk Ostekake som jeg har kjøpt, også har vi en flaske Cremant bobler til. Her blir vi hjemme og spiser rømmegrøt, spent på den rømmegrøten som mannen skal lage. Nå fikk jeg lyst på ostekake, det er min favoritt 1 Siter
Snill gutt Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ser barnetoget og finner et sted å drikke kaffe etterpå. Stas med skolekorps se kjente og gratulere med dagen 🇳🇴 0 Siter
Glitter Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Skal til min mor. Vi skal ut i byen og spise softis også skal vi se borgertoget tror jeg. Og spise hjemmelagd pizza. 0 Siter
påskelilje Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi er på mannens hjemplass på Vestlandet. I morgen drar vi en tur ned i sentrum og får med oss litt korpsmusikk og flagg, og så skal vi spise hjemmelaget rømmegrøt og spekemat sammen med svigermor 🇳🇴 Litt ut på ettermiddagen skal vi kjøre til Sørlandet, 7 timers kjøring. 0 Siter
Ekstra Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Skal på hagefest hos venner. Heldigvis meldt oppholds, men blir nok temmelig fuktig, slik som det bøtter ned i dag. Gleder meg likevel. God 17 mai! 🇳🇴 1 Siter
Blondi Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Absolutt ingen planer her! Fin feiring til dere 🇳🇴 0 Siter
morsan Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Vi skal inn til Oslo sentrum og prøve å få med litt stemning der, kanskje kikke på kongen og ta en tur på Akershus festning. Ikke mitt førstevalg å dra til Oslo sentrum, synes det blir litt mye folk, men er jo stas med korps og slikt. Så blir det lunsj med familiemedlemmer før hjem og ta av bunaden og slenge føttene opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.