Gå til innhold

Får dårlig energi av en bruker.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Du får drøfte dette med Språkrådet: https://sprakradet.no/klarsprak/

Jeg er vel ikke like opptatt av å være korrekt som det du er da :) Og drøfte det med noen skal jeg absolutt ikke, jeg skriver det som passer meg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Var du tom for rasjonelle argumenter og måtte begynne med personangrep nå?

Sier han som driver på med personangrep selv..

Anonymkode: 65182...472

Skrevet

Hvordan vil du forklare det vitenskapelig?

Det er ikke alt som kan forklares vitenskapelig. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Sier han som driver på med personangrep selv..

Sier et anonymt forumtroll.

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Kan det være at jeg kobler meg på h*ns energi? 

Anonymkode: cf758...b22

Hvordan "kobler" man seg på andres "energi"?

psykedeliker
Skrevet
slabbedask skrev (10 minutter siden):

Det er i utgangspunktet et begrep som ikke skal forstås bokstavelig, men i new-age-bakvendtland gjør man nettopp dét.

I vitenskapelig forstand handler det om å legge merke til små detaljer i andre menneskers adferd og væremåte, bevisst eller ubevisst. Så kan det utløse eller mindre tillærte og automatiske reaksjoner hos mottakeren.

stjernestøv
Skrevet
slabbedask skrev (21 minutter siden):

Det skjer automatisk hos meg og det er ikke bra for man skal ikke være påskrudd hele tiden, LIlly Bendriss kobler seg på energier og det har med frekvenser å gjøre. Noen frekvenser er høye og noen er lave. 

Skrevet
Just now, stjernestøv said:

Det skjer automatisk hos meg og det er ikke bra for man skal ikke være påskrudd hele tiden, LIlly Bendriss kobler seg på energier og det har med frekvenser å gjøre. Noen frekvenser er høye og noen er lave. 

Kan du ikke bare si at du blir påvirket av andres oppførsel?

stjernestøv
Skrevet
slabbedask skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke bare si at du blir påvirket av andres oppførsel?

Du kan kalle det hva du vil og jeg kaller det hva jeg vil. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Du kan kalle det hva du vil og jeg kaller det hva jeg vil.

Vil man bli forstått utenfor sin egen stamme må man bruke noe annet enn stammespråk.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (8 timer siden):

Ja da er du nok empat. Ikke godt å si hva det er med personen men at du får det inn er det jo ikke tvil om, du får nok inn hvordan personen har det ja. Bare husk at dette er ikke ditt men man kan bli tappet og føle seg energiløs av det, det kan henge i en stund også. 

Tror noen er født sånn, det er i hvert fall jeg. Det finnes måter å beskytte seg selv på men de har ikke virket på meg, så den du kan snakke med er vel noen som vet om måter å beskytte seg på eller lese om det i bøker. Det er ikke alle som forstår det, en god healer forstår og kan gi deg metoder å beskytte deg på. Men ikke alle healere er seriøse og kan ikke så mye selv, noen går på noen kurs og tror de kan heale. Ville gått til noen som er født healer. 

Okei. Takk for råd. Ja vil virkelig føle hva det er med meg, igår var jeg deprimert. Hjertebanken ga seg da jeg kom hjem. Hadde forferdelig mareritt inatt, drømte jeg kjørte på små barn med bil. Om det henger sammen vet jeg ikke. Det må være noe ekstremt med han her, aldri blitt så uvel før rundt noen. Det kan ikke bare være sorg han bærer på. Jeg mistet et familiemedlem for ikke lenge siden og kjente ikke den tunge energien rundt menneskene som var lei seg en gang da. Fikk veldig hodeverk etter begravelsen da, d var det eneste.

Jeg kan ikke jobbe mer hos denne mannen. Er lei for å si det, men det er helt krise. Ts

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Okei. Takk for råd. Ja vil virkelig føle hva det er med meg, igår var jeg deprimert. Hjertebanken ga seg da jeg kom hjem. Hadde forferdelig mareritt inatt, drømte jeg kjørte på små barn med bil. Om det henger sammen vet jeg ikke. Det må være noe ekstremt med han her, aldri blitt så uvel før rundt noen. Det kan ikke bare være sorg han bærer på. Jeg mistet et familiemedlem for ikke lenge siden og kjente ikke den tunge energien rundt menneskene som var lei seg en gang da. Fikk veldig hodeverk etter begravelsen da, d var det eneste.

Jeg kan ikke jobbe mer hos denne mannen. Er lei for å si det, men det er helt krise. Ts

Ja noen mennesker har sterk negativ energi og det er veldig vanskelig, det er derfor vi må være forsiktig med hvilke mennesker vi omgås. Vanskelig når det er i forbindelse med jobb da, du må jo bare finne måter å beskytte deg på da. Er du flink til å visualisere? Da kan du hver gang før du går ut visualisere et egg av lys rundt kroppen din og be om beskyttelse fra dine hjelpere, jeg fikk en gang aleminiums folie som var ladet, den festet jeg til solar plexus for det er der det kommer inn hos meg. Det finnes øvelser for å lukke chakraene også, og Dione Fortune har bøker om beskyttelse. 

Er det mulig for deg å ikke jobbe hos han mer? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg kjente det etter et par ganger. Har det noe spirituelt å si? Eller er vi alle sånn? 

Jeg kan vel ikke bare slutte? Kjenner jeg ikke klarer én dag til der, det var rett og slett helt katastrofe. Aldri merket før og jobbet mye med mennesker. Det sitter langt inne å si det, er jo ikke h*ns feil. 

Jeg kan kjenne meg igjen i noe av det du skriver🙂jeg hadde en jobb som jeg ikke kunne forsete og jobbe i. Kollegaene var helt kvalmene og helle stede var bare dårlig det låg i luften vis du forstår. Jeg kom fram til at dette var pga jeg var nyansatt og vikarjobb jeg ble satt i. Slike menneske likte ikke dette stede😢Om du skal slutte i din jobb pga dette menneske som er tja🤷‍♀️du kunne ha tatt dette opp med din arbeidsgiver først? kunne blitt omplassert til en annen bruker🙂kanskje dette er din løsningen? det å trives på jobb er viktig for helsen våres. 

Endret av Sakura
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det må være noe ekstremt med han her, aldri blitt så uvel før rundt noen.

Det må være noe ekstremt med deg, som har tatt på deg en jobb du ikke mestrer.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (56 minutter siden):

Mulig det, men her er det en anstrengt kjemi jeg kjenner langt opp i magen. 

Skrevet

Hun mestrer bare ikke den bruker så godt🙂normalt en kan ikke like alle.

Skrevet (endret)
Sakura skrev (1 time siden):

Jeg kan kjenne meg igjen i noe av det du skriver🙂jeg hadde en jobb som jeg ikke kunne forsete og jobbe i. Kollegaene var helt kvalmene og helle stede var bare dårlig det låg i luften vis du forstår. Jeg kom fram til at dette var pga jeg var nyansatt og vikarjobb jeg ble satt i. Om du skal slutte i din jobb pga dette menneske som er tja🤷‍♀️du kunne ha tatt dette opp med din arbeidsgiver først? kunne blitt omplassert til en annen bruker🙂kanskje dette er din løsningen? det å trives på jobb er viktig for helsen våres. 

Jeg har hatt jobber som jeg ikke har sluttet i pga folkene der🙂da holdt jeg litt mer avstand fra de jeg ikke likte så godt. 

Endret av Sakura
psykedeliker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Mulig det, men her er det en anstrengt kjemi jeg kjenner langt opp i magen.

Har du dårlig kjemi i magen må du gå oppsøke lege.

Endret av psykedeliker
AnonymBruker
Skrevet
slabbedask skrev (13 timer siden):

Jeg aner ikke. Tror bare noen er født med overdensitivitet eller om det kalles empat. Vi føler de sin stemning/form. Jeg fikk også veldig dyster/rar stemning av ei i klassen på vidergående. Hun tok etterhvert livet sitt.

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (8 timer siden):

Har du dårlig kjemi i magen må du gå oppsøke lege.

Anstrengt kjemi - som man kjenner langt opp i magen. Hva er vits i kommentere alle? Du er jo anonym du også, ingen vet hvem du er. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...