Gå til innhold

Sliten i hodet uten grunn.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (56 minutter siden):

Da du for er halvt års tid siden var så ivrig med å nå dine 10 000 skritt per dag virket du generelt mer positiv, mindre opptatt av det åndelige, mindre opptatt av alle mulige potensielle symptomer på sykdom osv. 

Så å si at aktivitet og bedre kosthold ikke virker på deg er bare bullshit. Men mtp. hvor mye belastning du har hatt de siste månedene er det forståelig at du glemmer det litt. 

Ja det er mye bullshit med meg og jeg glemmer fort :) 

Var hos ei i natt i drømmen og venninna min var med og noen spilte og venninna mi sang Edit Piaf, den kjente og googlet teksten. Tror den var til meg og venninna mi, betyr jo noe den. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Hm passer bra den sangen nå :) 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

At da gikk noen med meg? Det er det eneste. 

Da må du tenke litt lenger. 

Anonymkode: d58cc...05c

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Da må du tenke litt lenger. 

Det var ikke lange turer vi gikk altså, hadde planer om lengre turer hjemme. Og nei jeg kan ikke tenke lengre. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Det var ikke lange turer vi gikk altså, hadde planer om lengre turer hjemme. Og nei jeg kan ikke tenke lengre. 

Poenget er at du klarer å gå turer hvis du har med deg noen. Men du sier at du ikke klarer. Det rimer ikke. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Poenget er at du klarer å gå turer hvis du har med deg noen. Men du sier at du ikke klarer. Det rimer ikke. 

Nei det rimer ikke men sånn ble det altså. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det rimer ikke men sånn ble det altså. 

Har du ønske om å få det bedre selv da?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du ønske om å få det bedre selv da?

Ja har det, skal prøve. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja har det, skal prøve. 

Du har sagt at du skal prøve så mange ganger at du er nødt til å gjøre mer enn det hvis du virkelig vil ha det bedre, for det er bare du som kan gjøre noe med det. Men du kan be om hjelp og støtte til det ❤️

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har sagt at du skal prøve så mange ganger at du er nødt til å gjøre mer enn det hvis du virkelig vil ha det bedre, for det er bare du som kan gjøre noe med det. Men du kan be om hjelp og støtte til det ❤️

Ja jeg vet, skal be om hjelp og støtte til det ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja jeg vet, skal be om hjelp og støtte til det ❤️ 

Flott. Lykke til, og fortell oss gjerne hvordan det går, kanskje opprette egen dagbok for akkurat det prosjektet, om du vil? 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flott. Lykke til, og fortell oss gjerne hvordan det går, kanskje opprette egen dagbok for akkurat det prosjektet, om du vil? 

Ja får se hehe :D Er like sliten i dag, venter på telefon fra sykehjemmet etter legen har vært der. 

Skrevet
stjernestøv skrev (18 timer siden):

Jo det er sant det, vet jeg trenger det. Å vite og å gjøre er to forskjellige ting. 

Du må si ja til å gå tur, til deg selv. 
Det finnes ikke et menneske på jord som ikke har bedre tanker i hodet når de kommer hjem etter en lang tur, enn de hadde når de startet. Slik er det med all fysisk aktivitet. Den gir deg blanke ark. Jo mer aktiv du er fysisk, jo mer får du blanket ut. Det er naturmedisin.
Og så bør du ikke tenke på, eller høre på, sanger som er "ment" for deg. Sanger som stemmer med humøret ditt forsterker bare humøret, det er ille når humøret ikke er bra. Musikk skal du høre på når du er glad.

stjernestøv
Skrevet
Crimson skrev (2 minutter siden):

Du må si ja til å gå tur, til deg selv. 
Det finnes ikke et menneske på jord som ikke har bedre tanker i hodet når de kommer hjem etter en lang tur, enn de hadde når de startet. Slik er det med all fysisk aktivitet. Den gir deg blanke ark. Jo mer aktiv du er fysisk, jo mer får du blanket ut. Det er naturmedisin.
Og så bør du ikke tenke på, eller høre på, sanger som er "ment" for deg. Sanger som stemmer med humøret ditt forsterker bare humøret, det er ille når humøret ikke er bra. Musikk skal du høre på når du er glad.

Jeg merket ingen forskjell de gangene jeg trente heller selv om folk sa at det hjelper, tror det er noe med hodet mitt. Men hvis du sier det så :) 

Ja får høre glad musikk, trommer kan jorde meg så det er bra. Har jo trua på at musikk hjelper. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Jeg merket ingen forskjell de gangene jeg trente heller selv om folk sa at det hjelper, tror det er noe med hodet mitt. Men hvis du sier det så :) 

Ja får høre glad musikk, trommer kan jorde meg så det er bra. Har jo trua på at musikk hjelper. 

Jeg er ikke enig at det gir blanke ark. Det er selvsagt at det gir positive effekter,  men når jeg har vært på det mørkeste har verken hard styrketrening eller turer hjulpet- men det sosiale har gjort godt.

Anonymkode: 030c5...1ba

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke enig at det gir blanke ark. Det er selvsagt at det gir positive effekter,  men når jeg har vært på det mørkeste har verken hard styrketrening eller turer hjulpet- men det sosiale har gjort godt.

Anonymkode: 030c5...1ba

Nei starter dagen med en svart tåke over meg nå og alt går i sirup, pleier som regel å ha det bra på morgenen jeg så blir det verre utover dagen. Jeg blir sliten av det sosiale, det er et ork å holde seg normal og ha interesse for andre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...