Musikk Skrevet i går, 01:23 Skrevet i går, 01:23 (endret) Merkelig at alle de som gidder å diskutere med meg er anonyme🤫kan telle på en hånd dere med nick i mitt innlegg🙂dere med nick svarer fint og sakelig. Dette kommer nok av at jeg postet dette innlegge i Åpent forum der kan jo alle svare på alt mulig. Endret i går, 01:26 av Musikk 0 Siter
XbellaX Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Hvis du opplever anonyme brukere som et problem, kan du bare skrive på åpent forum for de med brukernavn. /edit: jeg så ikke at du hadde lagt innlegget i nevnte forum. Endret 18 timer siden av XbellaX 0 Siter
Musikk Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden XbellaX skrev (2 minutter siden): Hvis du opplever anonyme brukere som et problem, kan du bare skrive på åpent forum for de med brukernavn. /edit: jeg så ikke at du hadde lagt innlegget i nevnte forum. Ja, da kan jeg det🙂 0 Siter
Grendel Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Jeg så litt i tråden først nå. Jeg synes du er for rask til å ta innlegg i verste mening. Du stempler saklige innlegg som trolling. Det må være lov å si at barn kan ta livet av seg uten at noen kan klandres for det. Det kan være at noen anonyme har vært ute etter deg før, men i dette tilfellet synes jeg du overreagerer. Endret 16 timer siden av Grendel 2 Siter
Lady HM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Musikk skrev (8 timer siden): Merkelig at alle de som gidder å diskutere med meg er anonyme🤫kan telle på en hånd dere med nick i mitt innlegg🙂dere med nick svarer fint og sakelig. Dette kommer nok av at jeg postet dette innlegge i Åpent forum der kan jo alle svare på alt mulig. Dy syntes nå ikke at alle oss som skrev under nick kom med fine og saklige innlegg😞 1 Siter
Musikk Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Lady HM skrev (46 minutter siden): Dy syntes nå ikke at alle oss som skrev under nick kom med fine og saklige innlegg😞 Dere var ikke så mange🙂jeg var ikke fin og saklig jeg heller😔 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Grendel skrev (54 minutter siden): Jeg så litt i tråden først nå. Jeg synes du er for rask til å ta innlegg i verste mening. Du stempler saklige innlegg som trolling. Det må være lov å si at barn kan ta livet av seg uten at noen kan klandres for det. Det kan være at noen anonyme har vært ute etter deg før, men i dette tilfellet synes jeg du overreagerer. Ja, jeg har jo sagt at de anonyme er litt tja så du har rett i det🙂jenta var syk hun burde ha fått litt mer hjelp av BUP💭 vanskelig og tragisk alt dette og forstå at en jente på 12 år tar live sitt. Men dette skjer hun er ikke den første barne i Norge😔 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Musikk skrev (12 minutter siden): Dere var ikke så mange🙂jeg var ikke fin og saklig jeg heller😔 Jeg ble så irritert på de anonyme og noen med nick og. 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Mye i denne tråden min ble tatt bort🥺jeg ba hovedepersonen her om å slutte, hun/han ville ikke høre. Denne anonyme la ut for mye info om denne jenta som hun/han kjente veldig godt! vi snakker om mulig en av læreren hennes! Ta nå dette ikke for en god fisk hun/han kan ha diktet dette opp for å lage sin egen historie mye merkelige folk. 0 Siter
Vhanja Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Musikk skrev (1 minutt siden): Mye i denne tråden min ble tatt bort🥺jeg ba hovedepersonen her om å slutte, hun/han ville ikke høre. Denne anonyme la ut for mye info om denne jenta som hun/han kjente veldig godt! vi snakker om mulig en av læreren hennes! Ta nå dette ikke for en god fisk hun/han kan ha diktet dette opp for å lage sin egen historie mye merkelige folk. Hun skrev spesifikt at hun ikke jobbet på skolen. Du kan heller ikke diktere hvem som har lov å skrive i tråder. Men ser ikke vitsen med å fortsette å skrive om dette. 1 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden (endret) Musikk skrev (24 minutter siden): Jeg ble så irritert på de anonyme og noen med nick og. En person som er anonym som jeg er irriterte på dette er hovedpersonen selv som delte info om Emely dette er ikke greit på et Åpent forum. Hun jobbet vist ikke på skolen med kjente henne godt privat. Endret 14 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden (endret) Vhanja skrev (6 minutter siden): Hun skrev spesifikt at hun ikke jobbet på skolen. Du kan heller ikke diktere hvem som har lov å skrive i tråder. Men ser ikke vitsen med å fortsette å skrive om dette. Hun trengte ikke delle info om hun kun kjente denne jenta. Endret 14 timer siden av Musikk 0 Siter
psykedeliker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Musikk skrev (8 minutter siden): vi snakker om mulig en av læreren hennes! Nå er du i gang med spekulasjoner igjen. Hva vil du oppnå med dette? 0 Siter
Musikk Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Nå er du i gang med spekulasjoner igjen. Hva vil du oppnå med dette? Jeg vil oppnå at dette er ikke ok og utlevere barn slik må kunne holde seg til manus. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Musikk skrev (8 minutter siden): Jeg vil oppnå at dette er ikke ok og utlevere barn slik må kunne holde seg til manus. Det er ingen personopplysninger eller sensitiv informasjon som er delt her. Og det er helt frivillig å følge manus i et liberalt demokrati. Endret 14 timer siden av psykedeliker 0 Siter
Babette Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Musikk skrev (23 minutter siden): En person som er anonym som jeg er irriterte på dette er hovedpersonen selv som delte info om Emely dette er ikke greit på et Åpent forum. Hun jobbet vist ikke på skolen med kjente henne godt privat. Nei, hun skriver at hun ikke kjente jenta. Og hovedpersonen i denne tragiske saken er Emely selv, ikke folk som har fulgt med på saken fra sidelinja og/eller kjenner den fra media. Og som psykedeliker skriver, har hun ikke delt sensitiv informasjon eller personopplysninger. På Emelys egen hjemmeside/minneside deles mye om hennes korte liv. Taler fra begravelsen ligger også der. 2 Siter
Musikk Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden (endret) Babette skrev (11 minutter siden): Nei, hun skriver at hun ikke kjente jenta. Og hovedpersonen i denne tragiske saken er Emely selv, ikke folk som har fulgt med på saken fra sidelinja og/eller kjenner den fra media. Og som psykedeliker skriver, har hun ikke delt sensitiv informasjon eller personopplysninger. På Emelys egen hjemmeside/minneside deles mye om hennes korte liv. Taler fra begravelsen ligger også der. Dette skrev hun ikke til meg alt dette ble tatt bort herifra dessverre. Til meg hun framstod som læreren eller skoleassistent som kjente saken veldig godt jeg er ikke alene her Anonymkode: a5f2f...690 👍 Endret 13 timer siden av Musikk 0 Siter
laban Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Musikk skrev (1 minutt siden): Dette skrev hun ikke til meg alt dette ble tatt bort herifra dessverre. Til meg hun framstod som læreren eller skoleassistent som kjente saken veldig godt jeg er ikke alene her Det er ingenting som er fjernet fra Emely-tråden. Hvis det skjer, merkes den med "Tråden er ryddet for...." Innlegget du sikter til, står der fortsatt. Jeg siterer det du prøver å vrenge til at hun jobbet på skolen eller kjente henne privat: Jeg er anonym fordi jeg kjenner denne saken veldig godt på et nivå som du ikke er i nærheten. For det første så har jeg universitetsutdannelse i forebygging av mobbing både fra Norge og utlandet. Jeg har jobbet med barn med emosjonelle vansker inkludert mobbesaker i 20 år. I tillegg har jeg følgt Emely sin klasse fra hun begynte I første klasse. Jeg kjenner også til klassen hun startet i når hun byttet skole. Jeg kjenner faktisk til veldig mange som har blitt påvirket av denne saken. Jeg kjenner også til innholdet i Emelyreformen som foreldrene ville ha gjennomført og forstår hvilke konsekvenser noe slikt ville hatt for skoler i landet. Her er et annet sitat fra samme bruker i samme tråd: Jeg har heller ikke påstått at jeg har vært involvert. Jeg har sagt at jeg kjenner til saken godt. Det er det svært mange som gjør. Jeg har sagt at jeg ikke har taushetsplikt i denne saken. Det betyr at jeg ikke er ansatt ved skolen eller i kommunen. Jeg foreslår at du slutter å kverne på dette nå, legg det bak deg. Det er delt masse info om Emely på nett, så dette gjør ikke så mye fra eller til. 4 Siter
Glitter Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Musikk skrev (9 minutter siden): Dette skrev hun ikke til meg alt dette ble tatt bort herifra dessverre. Til meg hun framstod som læreren eller skoleassistent som kjente saken veldig godt jeg er ikke alene her Anonymkode: a5f2f...690 👍 Hun var hele tiden klar på at hun ikke var involvert i saken. 1 Siter
Babette Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Musikk skrev (5 minutter siden): Dette skrev hun ikke til meg alt dette ble tatt bort herifra dessverre. Til meg hun framstod som læreren eller skoleassistent som kjente saken veldig godt jeg er ikke alene her Anonymkode: a5f2f...690 👍 Antakelig er det dette du sikter til, det er ikke tatt bort: "I tillegg har jeg følgt Emely sin klasse fra hun begynte I første klasse. Jeg kjenner også til klassen hun startet i når hun byttet skole. Jeg kjenner faktisk til veldig mange som har blitt påvirket av denne saken. Jeg kjenner også til innholdet i Emelyreformen som foreldrene ville ha gjennomført og forstår hvilke konsekvenser noe slikt ville hatt for skoler i landet." Jeg forstår godt at man kan tolke dette som at hun har vært jentas lærer eller ansatt i hjelpeapparatet, men dette tilbakeviser hun, både spesifikt og ved å opplyse at hun ikke kjente jenta. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.