Gå til innhold

Når kjæresten er russ...


Henriette1365380130

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130

Jeg & kjæresten min har vært sammen i ca 4mnd'r nå, men nå er han russ..

Føler at han i det siste har vært litt avvisende, og er egentlig ganske nervøs for at han kommer til å være utro i russetiden..

Jeg mener - må jo være utrolig vanskelig å gå gjennom hele russerperioden hans, som er en gang i livet - UTEN å kysse noen jenter...

Hva mener dere, burde jeg stole på han? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jippiii

Kjæresten min er også russ i år. Jeg må si jeg er litt stresset, spesielt fordi jeg vet han kommer til å være full 90% av russetiden og da er det lettere å ha et lite sidesprang. Men jeg tenker også at dette er den eneste russetiden hans, og den har han gledet seg til siden han var liten. Forholdet vårt tåler et lite sidesprang så lenge jeg ikke vet at det har skjedd. Derfor kommer jeg ikke til å mase mye og virke sjalu. Du kan jo prøve å snakke med han. Han vil sikkert forstå deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Kjæresten min er også russ i år. Jeg må si jeg er litt stresset, spesielt fordi jeg vet han kommer til å være full 90% av russetiden og da er det lettere å ha et lite sidesprang. Men jeg tenker også at dette er den eneste russetiden hans, og den har han gledet seg til siden han var liten. Forholdet vårt tåler et lite sidesprang så lenge jeg ikke vet at det har skjedd. Derfor kommer jeg ikke til å mase mye og virke sjalu. Du kan jo prøve å snakke med han. Han vil sikkert forstå deg.

Selv om han har gledet seg til dette helt siden han var liten behøver det vel ikke bety at han må være utro?

Dette viser jo bare hvor unge dere egentlig er,når dere kan si noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest edna;)

hei ! i fjor var kjæresten min også russ, jeg viste også at han kom til og være full mesten heile tida...og eg stolte ikkje på han da for og sei det sånn. Og han rota med noen på russetreff. Det blei slutt, men det var ikke bare derfor, forholde var ikke heilt patent fra før heller så egentlig blei det nå bare sånn. ( men vi blei sammen igjen seinare da) ;)

Men vist dere har det veldig bra nå og du prater med han, kanskje du blir litt roligere?!

Å uansett når du er full gjør du mye dumt, å selv om du roter med noen, er det mange ganger det ikke betyr noe som helst. sjølv om det ikke er ein unskyldning så er det nå bare sånn det er..;/

Det går sikkert bra..;)

kos å klemz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han har gledet seg til dette helt siden han var liten behøver det vel ikke bety at han må være utro?

Dette viser jo bare hvor unge dere egentlig er,når dere kan si noe slikt.

Se det litt fra hans side og?

Jeg er russ i år, og har en kjæreste som ikke er det..

Har vært sammen veldig lenge nå, synes iallefall jeg.. nærmer seg 3 år..

Er han virkelig glad i deg, er han ikke utro.. Selv om man er full, så husker man på sin kjære.. ;)

Men så er det jo disse knutereglene og slik da, og målet er jo å få mest mulig knuter.. Er du redd for at han er utro, så snakk med han..

Lykke til i alle fall:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jippiii

Selv om han har gledet seg til dette helt siden han var liten behøver det vel ikke bety at han må være utro?

Dette viser jo bare hvor unge dere egentlig er,når dere kan si noe slikt.

....Så har vi kanskje ikke et _veldig_ seriøst forhold i og med at vi er så unge. Vi er ikke gift og kommer aldri til å bli det. Jeg er bare liberal. Det er ikke nødvendigvis noe galt i det. Og når det er sagt, jeg HÅPER at han klarer å holde seg i skinnet, men jeg vil klare å tilgi et sidesprang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg blir helt satt ut, jeg..... Man skal ikke tvile på om kjæresten klarer å være tro mot deg - russ eller ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriette1365380130

Jeg blir helt satt ut, jeg..... Man skal ikke tvile på om kjæresten klarer å være tro mot deg - russ eller ikke!!

Skal jeg sette deg mer ut,

han slo opp nettopp pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg sette deg mer ut,

han slo opp nettopp pga det.

Ok, sånt skjer. Da hadde ikke forholdet deres vart uansett. Man slår ikke opp pga russetiden, men noen bruker det kanskje som en unnskyldning..

Jeg synes det er ganske utilgivelig å ødelegge noens russetid ved restriksjoner og sjalusi. Ærlig talt, russ er man bare en gang. Har et par venninner som ikke har noen skikkelig russefeiring å se tilbake på fordi de var sammen med en fyr som ikke tillot dem å ha det gøy! Forholdene varte ikke, så de har ofret russetiden sin til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henriette1365380130

Ok, sånt skjer. Da hadde ikke forholdet deres vart uansett. Man slår ikke opp pga russetiden, men noen bruker det kanskje som en unnskyldning..

Jeg synes det er ganske utilgivelig å ødelegge noens russetid ved restriksjoner og sjalusi. Ærlig talt, russ er man bare en gang. Har et par venninner som ikke har noen skikkelig russefeiring å se tilbake på fordi de var sammen med en fyr som ikke tillot dem å ha det gøy! Forholdene varte ikke, så de har ofret russetiden sin til ingen nytte.

Så man skal bryte et forhold pga russetiden i tilfellet forholdet ikke varer?..

Hva er det for en holdning?

Han slo ikke opp pga russetiden, sa han i hvertfall..

Jeg er i hvertfall knust, og selv om sånt skjer elsker jeg han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man skal bryte et forhold pga russetiden i tilfellet forholdet ikke varer?..

Hva er det for en holdning?

Han slo ikke opp pga russetiden, sa han i hvertfall..

Jeg er i hvertfall knust, og selv om sånt skjer elsker jeg han.

Jeg har da ikke skrevet at man skal bryte forholdet fordi en av partene er russ! Men jeg tror ikke noe på en som sier at han/hun slår opp pga det - da tror jeg det bare er en unnskyldning, og at de ville slått opp uansett.

Var sammen med en selv mens jeg var russ, jeg, og hadde det like gøy som alle andre fordet. Og forholdet varte og har vart i 13 år nå.

Synd med typen din da.. men han var nok ikke den rette. Hvis han tar så lettvint på det, ville du mistet ham før eller siden uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...