Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (9 minutter siden):

Har ikke ord😠😳😢

Og mormor forsvarer sin datter og svigersønn og sier at dette ikke er sant fordi "de elsker sine barn!" Eh... 

Skrevet
Musikk skrev (8 minutter siden):

Har ikke ord😠😳😢

Hvorfor føde hun ikke barne selv? hvem påføre sitt eget barn slike smerter? ingen hjelp under fødselen eller oppfølging. 

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Og mormor forsvarer sin datter og svigersønn og sier at dette ikke er sant fordi "de elsker sine barn!" Eh... 

Mormor er like ond som dattera. 

Skrevet
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Den historien er helt utrolig...  skremmende at noen kan være så jævlig mot egne barn.

Skrevet (endret)

Er faren biologisk far til 11 åringen? eller er han morens kjæreste? 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (9 minutter siden):

Er faren biologisk far til 11 åringen? eller er han morens kjæreste? 

Faren til babyen til 11 åringen er også faren til 11 åringen og morens mann. Hvis jeg fikk det riktig med meg

Skrevet
emilie321 skrev (3 timer siden):

Faren til babyen til 11 åringen er også faren til 11 åringen og morens mann. Hvis jeg fikk det riktig med meg

Da er det incest og voldtekt😔 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...