Musikk Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden https://www.tv2.no/nyheter/mor-fikk-11-ar-gammel-datter-til-a-fode-mannens-barn-ikke-monstre/19070619/ 0 Siter
Musikk Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Musikk skrev (Akkurat nå): https://www.tv2.no/nyheter/mor-fikk-11-ar-gammel-datter-til-a-fode-mannens-barn-ikke-monstre/19070619/ Har ikke ord😠😳😢 0 Siter
Lillemus Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Musikk skrev (9 minutter siden): Har ikke ord😠😳😢 Og mormor forsvarer sin datter og svigersønn og sier at dette ikke er sant fordi "de elsker sine barn!" Eh... 0 Siter
Musikk Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Musikk skrev (8 minutter siden): Har ikke ord😠😳😢 Hvorfor føde hun ikke barne selv? hvem påføre sitt eget barn slike smerter? ingen hjelp under fødselen eller oppfølging. 0 Siter
Musikk Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Lillemus skrev (Akkurat nå): Og mormor forsvarer sin datter og svigersønn og sier at dette ikke er sant fordi "de elsker sine barn!" Eh... Mormor er like ond som dattera. 0 Siter
emilie321 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Lillemus skrev (3 minutter siden): Og mormor forsvarer sin datter og svigersønn og sier at dette ikke er sant fordi "de elsker sine barn!" Eh... Den historien er helt utrolig... skremmende at noen kan være så jævlig mot egne barn. 0 Siter
Musikk Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden (endret) Er faren biologisk far til 11 åringen? eller er han morens kjæreste? Endret 20 timer siden av Musikk 0 Siter
emilie321 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Musikk skrev (9 minutter siden): Er faren biologisk far til 11 åringen? eller er han morens kjæreste? Faren til babyen til 11 åringen er også faren til 11 åringen og morens mann. Hvis jeg fikk det riktig med meg 1 Siter
Musikk Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden emilie321 skrev (3 timer siden): Faren til babyen til 11 åringen er også faren til 11 åringen og morens mann. Hvis jeg fikk det riktig med meg Da er det incest og voldtekt😔 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.