Gå til innhold

'Andre dags klær' etter konfirmasjonen?


Poetica

Anbefalte innlegg

Da jeg var konfirmant, var det vanlig at man fikk et nytt hverdagsantrekk til å ha på seg dagen etter konfirmasjonen. Jeg klarer ikke huske om den eldste datteren min fikk det til sin konfirmasjonen, men jeg tror det. Hva som er vanlig her vi bor nå, vet jeg ikke, men hva er vanlig hos dere?

Kommer dere til å gi konfirmanten deres nye klær til etter konfirmasjonen?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den skikken har jeg aldri hørt om før.

Kommer ikke til å kjøpe "andre dags klær".

Nå har jeg hørt med konfirmanten i huset og hun sier at slike klær er vanlig. Venninnene har kjøpt seg antrekk.

Så da blir det likevel ;-)(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hørt med konfirmanten i huset og hun sier at slike klær er vanlig. Venninnene har kjøpt seg antrekk.

Så da blir det likevel ;-)(.

Hmmff... Ok, det var vel for optimistisk å tro at utgiftene var over for denne gang, ja... :o)

Greit, da blir det vel "andredagsklær" på fjortisen også, da.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmff... Ok, det var vel for optimistisk å tro at utgiftene var over for denne gang, ja... :o)

Greit, da blir det vel "andredagsklær" på fjortisen også, da.

:o)

Huff ja, da flyr det 1000 kr ekstra.

Får trøste meg med at hun måtte ha seg noe nytt likevel ;-). Hun er ikke den som tråkker ned butikkene her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...