Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på🙂hvorfor må enkelte her inne legge ordene i munnen på andre? sitte som konger og dronninger her👑 

Endret av Musikk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er mange som forstår hva du mener her. Du er temmelig vag. Har du noen eksempler?

Skrevet (endret)
Vhanja skrev (8 minutter siden):

Jeg tror ikke det er mange som forstår hva du mener her. Du er temmelig vag. Har du noen eksempler?

Noen vil bestemme hva andre skal skrive og tenke. Jeg kan ikke utlevere  folk her dette må dere forstå. 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Noen vil bestemme hva andre skal skrive og tenke her. 

Fortsatt like vagt. 

Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Fortsatt like vagt. 

Makt og urettferdighet på forum.  

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Makt og urettferdighet på forum.  

Sier meg fortsatt ingenting. Du må nesten være litt mer konkret eller komme med eksempler.

Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du snakker om. Husker du kommentaren din, hva tenker du om hva du selv skrev?

Skrevet
XbellaX skrev (1 minutt siden):

Jeg tror jeg skjønner hva du snakker om. Husker du kommentaren din, hva tenker du om hva du selv skrev?

Dette er ikke rettet mot meg altså🙂gjelder oss alle jeg trekker ikke fram noen. 

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke rettet mot meg altså🙂gjelder oss alle jeg trekker ikke fram noen. 

Ah ok, da må du være veldig mye mer konkret på hva du mener - du kan ikke kun si "makt og urettferdighet", du må konkret komme med eksempler eller situasjoner. Det er ikke å utlevere noen, det er å forklare negative tendenser på forum som kanskje flere kan være enig i men da må vi altså vite hva du mener

Skrevet
XbellaX skrev (1 minutt siden):

Ah ok, da må du være veldig mye mer konkret på hva du mener - du kan ikke kun si "makt og urettferdighet", du må konkret komme med eksempler eller situasjoner. Det er ikke å utlevere noen, det er å forklare negative tendenser på forum som kanskje flere kan være enig i men da må vi altså vite hva du mener

Jeg kan ikke utlever folka her🤷🏼‍♀️hatt fylte ytringer er det mye av her inne. 

Skrevet (endret)
Musikk skrev (2 minutter siden):

Poenget er ikke å utlevere andre, poenget er å vise til konkrete eksempler fremfor å si "makt og urettferdighet". Du må vise til noe konkret slik at andre forstår hva du mener. Du kan ta et eksempel og sette det inn i en større sammenheng uten å henge ut folk. 

Når du sier det er mye hatefulle ytringer må du komme med eksempler.

Endret av XbellaX
Skrevet
Musikk skrev (7 minutter siden):

Så hva er da poenget med tråden? 

stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (51 minutter siden):

Jeg lurer på🙂hvorfor må enkelte her inne legge ordene i munnen på andre? sitte som konger og dronninger her👑 

Jeg tror folk har ulike meninger om ting her inne og at noen ikke klarer å respektere andre som de er, de vil ha rett i alt og tror at deres sannhet er den eneste. Sannheten er jo at det finnes ikke en sannhet men alle har rett til å tro på det de vil her i livet, på jorden har vi fri vilje. Så ja folk er som de er, skulle bare ønske alle kunne respektere hverandre men sånn er det altså ikke. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Jeg tror folk har ulike meninger om ting her inne og at noen ikke klarer å respektere andre som de er, de vil ha rett i alt og tror at deres sannhet er den eneste. Sannheten er jo at det finnes ikke en sannhet men alle har rett til å tro på det de vil her i livet, på jorden har vi fri vilje. Så ja folk er som de er, skulle bare ønske alle kunne respektere hverandre men sånn er det altså ikke. 

Synes du virkelig det er mye av det her inne? Jeg synes jeg ser veldig mye respekt for andre sine meninger. 

Å ha ulike meninger er da heller ikke hatefulle ytringer?

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Vi er saueflokk🐑 

Jeg spør deg etter eksempler på det du skriver om at det er mye hatefulle ytringer. Det gjør jeg fordi jeg synes det er leit om noen opplever det. Det ville vært fint om du kunne svare. Dette er veldig alvorlige påstander, da må du kunne vise til eksempler.

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (3 minutter siden):

Synes du virkelig det er mye av det her inne? Jeg synes jeg ser veldig mye respekt for andre sine meninger. 

Å ha ulike meninger er da heller ikke hatefulle ytringer?

Jo jeg ser det jeg også selvfølgelig men når noe blir kalt for vås f.eks er ikke det respekt, det er en ovenfra og ned holdning. Men det er klart at noen er høye på sitt ego og det må man bare respektere, vi er bare mennesker. 

Nei på ingen måte hatefullt, det er ikke det jeg mener. Men det er ikke respekt å kalle noe sykdom når det ikke er det, har jo fått mye av det. Jeg har det faktisk bra og lider ikke, jeg vil si sykdom innebærer lidelse. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jo jeg ser det jeg også selvfølgelig men når noe blir kalt for vås f.eks er ikke det respekt, det er en ovenfra og ned holdning. Men det er klart at noen er høye på sitt ego og det må man bare respektere, vi er bare mennesker. 

Nei på ingen måte hatefullt, det er ikke det jeg mener. Men det er ikke respekt å kalle noe sykdom når det ikke er det, har jo fått mye av det. Jeg har det faktisk bra og lider ikke, jeg vil si sykdom innebærer lidelse. 

Jeg skjønner at det der er vanskelig. 

Jeg synes du stort sett klarer deg ganske så bra, og det til tross for alt du har med deg av bagasje her i livet, det er ikke så rent lite. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

jeg vil si sykdom innebærer lidelse

Men da lurer jeg på, en som f.eks har diabetes er jo ikke nødvendigvis i lidelse, men diabetes er likevel en sykdom personen har. Eller mener du at så lenge personen ikke har lidelse så har den heller ikke diabetes? Bare nysgjerrig på tankegangen. 

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner at det der er vanskelig. 

Jeg synes du stort sett klarer deg ganske så bra, og det til tross for alt du har med deg av bagasje her i livet, det er ikke så rent lite. 

Jo takk og grunnen til at jeg klarer meg ganske bra er pga det jeg tror på som er å leve i tilgivelse, kjærlighet og tillit. Hva hadde jeg fått ut av det om jeg hadde klandret andre og fordelt skyld? Det er ikke det livet handler om for meg, vil ikke skape mer lidelse men ha fred. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...