Gå til innhold

3 mnd gave. HJELP!


forelsket20

Anbefalte innlegg

forelsket20

Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe/gi til kjæresten min til 3 mnd. dagen vår. Han er 21 år og gutt.

På fårhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frikk

Om du skal fortsette å kjøpe gave til ham hver mnd., kommer dette til å bli et dyrt forhold. 3 mnd. gave? Trenger man det da?

Greit nok på årsdager, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frikk

Om du skal fortsette å kjøpe gave til ham hver mnd., kommer dette til å bli et dyrt forhold. 3 mnd. gave? Trenger man det da?

Greit nok på årsdager, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playstation 2. Evt Heroes of M & M IV til pc.

Så trenger du aldri mer kjøpe gave. Så er han tapt for denne verden, og du kan finne deg en ny og billigere kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fonzie

Hei der!

Hmm... Jeg må bare si at jeg for min del hadde blitt mye gladere for en gave dama mi hadde lagt litt tid ned i fremfor en dyr gave. PS2 syntes jeg blir litt vel overdådig i pris samt en anelse... umm... kjedelig? Hvertfall ikke det som fremmer romanse liksom :) Selv ånder og lever jeg musikk, så en hjemmemekka CD med musikk fra forskjellige grupper jeg liker veldig godt samt et hjertevarmt brev hadde stått høyt i kurs hos meg. Ikke bruk så innmari mye penger... Syntes det heller er viktigere med noe som sier at du er glad i han. Trål gjennom gamle samtaler i hodet ditt, finn ut hva han virkelig liker, osvosv. Dette er ting *jeg* hadde blitt veldig glad for, men folk ser jo på meg som en anelse snål da... ;) Lykke til!!!

Romantikeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...