Gå til innhold

----------BADEMOTEN----------


Gjest -geddi-

Anbefalte innlegg

Gjest -geddi-

Hva skal vi gutter ha på oss på stranden for å vekke oppmerksomhet blant de lekkre jentene?

De var noen jenter som sa eg jeg burde kjøpe meg en kort badeboxer. Det var mega sexy! Å så var det mye mer praktisk enn å gå med store shortser og være hvit fra knærne og opp...

Hva mener dere?

Er badebukse helt ut???

Det finnes jo mye annet enn disse vanlige adidas-klærne!

http://www.bestswimwear.com http://www.wyzman.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jippiii

Kan du love meg at jeg slipper å se deg på stranden i g-streng eller trang, glinsende, tiny shorts? Det finnes mye annet enn adidas, bare ta deg en tur i butikken og se. Det er mye sexy badetøy der ute. Og nei, badebukse er ikke ut. Hadde du tenkt å gå i skjørt eller badedrakt, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -geddi-

Kan du love meg at jeg slipper å se deg på stranden i g-streng eller trang, glinsende, tiny shorts? Det finnes mye annet enn adidas, bare ta deg en tur i butikken og se. Det er mye sexy badetøy der ute. Og nei, badebukse er ikke ut. Hadde du tenkt å gå i skjørt eller badedrakt, kanskje?

Det er da forskjell på badebukse og badeboxer! Badeboxer har litt ben og en badebukse viser mer av herligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badetøyagenten007

Ikke tanga! det ser homo ut!

Den brief greia ser ut som en truse, så den vil jeg også fraråde, Den boxern der går greit, men allikevel vinner "trunken" hos meg og venninnene mine!

- må ikke være for lite eller for stramt.

Ta det du føler deg konfertabel i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smådum

Det er da forskjell på badebukse og badeboxer! Badeboxer har litt ben og en badebukse viser mer av herligheten!

OK da:o) Litt vide shortser er fortsatt det fineste... og hvis herligheten=utstyret, så vil jeg absolutt anbefale å finne en shorts som i det minste overlater LITT til fantasien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boxer er fint! Foretrekker surfeshorts, men en kortere shorts kan ogsaa vaere ok. Smaa badebukser og tanga er usexy!

P.S: Skjell-smykker eller -armbaand er meget sexy paa gutane! Og tommelring ( olala!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK da:o) Litt vide shortser er fortsatt det fineste... og hvis herligheten=utstyret, så vil jeg absolutt anbefale å finne en shorts som i det minste overlater LITT til fantasien...

hva med å faktisk bare gi f*** i hva andre tror/synes og faktisk gå i det du selv liker? Det gjør jeg.

Tviler sterkt på at du får "napp" hos noen spesielt velbegavede kvinner, hvis det dem vektlegger er hva du faktisk har på deg på stranden. Men hvis du bare er ute etter én ting...

Jeg har ikke helt denne troen på å "tilpasse" seg så voldsomt. "Åh.. nå må jeg kjøpe akkurat denne -personlig synes jeg den er forjævlig, men - dem sier det er sexy. Lavmåls-mentalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...