Gå til innhold

ICBF har visst ikke glemt oss likevel:-)


Anka

Anbefalte innlegg

I dag kom den etterlenktede mailen - forhåpentligvis venter det snart en lillesøster eller lillebror på oss i Pereira:-)))

......nå er det bare Telefonen som gjenstår.

Erfaringer fra de som har vært i området mottas med glede;-)

PS: mailer deg snart Abedulla - kommer nok til å mase på deg en stund fremover!

sommerhilsen fra en lettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anka!

Nå kan du tro jeg ble glad, har tenkt så mye på dere. Håper at det nå går veldig fort med tildeling og reise.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med distrikt! Gleder meg veldig til vi får den beskjeden - da er det bare en ting igjen.....tildeling!!! Lykke til.

Hvor lenge er det siden dere fikk godkjenning fra ICBF? Jeg har begynt å vente på distrikt, men det er kanskje for tidlig. Vi ble godkjente i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tildeling av distrikt! Colombia er et herlig land, og vi har vært i Bogota og på San Andres. Opplevelsene var enorme og vi ble kjent med mange trivelige folk. Lykke til og jeg håper den store TELEFONEN kommer snart. Da er all ventingen glemt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anka

Gratulerer med distrikt Pereira, nå kan du tro jeg ble glad. Har virkelig tenkt på dere og håpet at dere snart fikk distrikt, så kanskje vi treffes i Colombia likevel da??

Det hadde vært gøy. :-)

Sender deg en mail.

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig......;o) Det var jammen på tide! Samme distrikt som Abedulla fikk jenta si fra jo, så spennende da! Håper DEN telefonen ikke er langt unna nå.

Dette blir spennende Anka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Anka!

Nå kan du tro jeg ble glad, har tenkt så mye på dere. Håper at det nå går veldig fort med tildeling og reise.

Klem

Gratulerer med distriktet :-). Nå er det bare å begynne å vente på den store telefonen :o))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse!!! Dette var kjempegode nyheter Anka, nå er det like før dere vet hvem h*n er. En herlig følelse ikke sant?

Jeg sender deg en mail i løpet av uka, jeg har ikke så mye tid foran pc'n lenger med 3 barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Selly

Hei, og gratulerer med distrikt. Dere skal til nabodistriktet til Armenia hvor vi var. Håper dere snart får telefonen og at dere ikke må vente så lenge som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom endelig beskjeden fra deg på Dol.

Måtte bare sjekke om det var noe nytt med deg. Er ikke lengre så mye inne på Dol med 3 barn og full rulle... Lykke til med telefonen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med distrikt! Gleder meg veldig til vi får den beskjeden - da er det bare en ting igjen.....tildeling!!! Lykke til.

Hvor lenge er det siden dere fikk godkjenning fra ICBF? Jeg har begynt å vente på distrikt, men det er kanskje for tidlig. Vi ble godkjente i april.

Hei isb:-)

Vi fikk sendte dokumentene over til Colombia helt i slutten av november, og fikk godkjenning fra ICBF 31. 01.02.

Lykke til med ventingen frmover:-)

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei isb:-)

Vi fikk sendte dokumentene over til Colombia helt i slutten av november, og fikk godkjenning fra ICBF 31. 01.02.

Lykke til med ventingen frmover:-)

MVH

4 mnd. var lenge........ vet du om det er vanlig å vente så lenge på distrikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Anka:-)

Det var koselig å høre at det bare gjenstår å venter på DEN store tlf. nå!!!

Lykke til med siste etappe :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

4 mnd. var lenge........ vet du om det er vanlig å vente så lenge på distrikt?

Såvidt jeg kan se er det snakk om _2_ måneder her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg kan se er det snakk om _2_ måneder her ;-)

Jeg mente tiden fra godkjenning til dildelt distrikt (her ca. 4 mnd.)....ikke tiden fra det ble sendt til godkjenning. Beklager hvis det var uklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mnd. var lenge........ vet du om det er vanlig å vente så lenge på distrikt?

HVa som er vanlig er nok vanskelig ¨å si, men vi er nok av de som for tiden har ventet lengst på tildeling av distrikt.

Det er nok flere ting som spiller inn, vi er andregangs søkere, derfor er det kanskje flere hensyn som tas.

Jeg har merket meg at flere førstegangssøkere har hatt raskere behandlingstid enn oss.

Men du må huske at AF sier +/- 6 mnd. Det er lurt å ikke skru forventingene alt for høyt. Bedre å bi positivt overrasket.

Lykke til i ventetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...