Gå til innhold

Drittlei


Fender_Bass

Anbefalte innlegg

Fender_Bass

Er det noen som har opplevd at foreldra alltid skal drive å snoke i sakene dine? Jeg har "busta" muttern og fattern i å drive å snoke i ting de ikke har noe med. Laptopen, skuffen, under senga, bare fordi det lå en plastikkpose til skruer der så måtte jeg overbevise dem om at "Nei jeg går ikke på heroin eller kokain" Hele tida kommer dem og lurer på hvorfor jeg har så mye penger enda de vet jeg har en lønnskonto hvor det ligger penger jeg kan ta ut. Skal jeg på fest blir jeg nødt til å gå og bare gi faen i alle reglene om at "Nei jeg skal gjøre oppvasken, rydde rommet, bære opp vasken fra vaskeriet. Er bare så møkka lei. Må låse rommet 24 timer i døgnet.

Er det noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aliana

Ja, mora mi leser dagboka mi og tekstmeldingene mine. Det nytter ikke å låse døra til rommet for hun har bare bruker er lik nøkkel som hører til en av de andre dørene i huset. PLAGSOMT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!! Jeg hadde det ikke slik da jeg bodde hjemme, og fy faen det hadde blitt leven om jeg hadde fersket noen av dem i å snoke! Det er skikkelig ufint, man har rett på et privatliv! Snoke i dagbøker o.l? Det hører ikke hjemme noensteds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angel_heart

Ja, mora mi leser dagboka mi og tekstmeldingene mine. Det nytter ikke å låse døra til rommet for hun har bare bruker er lik nøkkel som hører til en av de andre dørene i huset. PLAGSOMT!!!!

Kjenner igjen det der ja... Hadde det sånn for ca et års tid tilbake. De rota i skuffer, skap, under senga etc.. Fant de drikke eller røyk ble det "bråk", og det hjalp lissom ikke å si at det var dem som krenka privatlivet mitt og at jeg ville de skulle slutte.... Jeg brukte alltid å låse døra, uansett! Men det hjelper lite siden de og hadde nøkkel...

Men som trøst kan jeg jo si at det er ikke sånn den dag i dag. De er jo innom hvis de skal legge fra seg noe eller legge på plass klær, men jeg er ganske sikker på at de ikke roter i skuffer og sånn lengre. Det ordner seg nok med tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aliana

Kjenner igjen det der ja... Hadde det sånn for ca et års tid tilbake. De rota i skuffer, skap, under senga etc.. Fant de drikke eller røyk ble det "bråk", og det hjalp lissom ikke å si at det var dem som krenka privatlivet mitt og at jeg ville de skulle slutte.... Jeg brukte alltid å låse døra, uansett! Men det hjelper lite siden de og hadde nøkkel...

Men som trøst kan jeg jo si at det er ikke sånn den dag i dag. De er jo innom hvis de skal legge fra seg noe eller legge på plass klær, men jeg er ganske sikker på at de ikke roter i skuffer og sånn lengre. Det ordner seg nok med tiden!

Men nå flytter jeg ut.... hehehe... to uker til i dette huset, og så er det ut og aldri tilbake.....

I can't wait!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...