Gå til innhold

Hva gjør du når det er så varmt?


Hello Kitty

Anbefalte innlegg

Hello Kitty

- Drar ut mot sjøen - for der er det vind! Eller til elva - der er vannet kaldt og deilig avkjølende...

- Drikker masse vann!

- Passer på å ta pause fra sola, f.eks i skyggen...

- Kler av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å hindre toåringen min i å gjøre så mye ugangn ! Det må gjøres uansett vær. Istad satt han klar med to skrutrekkere foran en åpen stikk-kontakt (vi holder på å pusse opp soverommet og hadde fjernet et ytterstøpsel på en stikk-kontakt for å spikre opp panelbordene). Både jeg og faren så det samtidig, og skrek ut "NEI" så brått at junior hoppet i bleiene *he-he* !

Og varmen plager småen også, og gjør ham ekstra sutrete. Å reise til sjøen eller på en badeplass er ikke no' lurt, for han er redd og engtselig for vann. :-(

Ellers har vi ikke gjort så mye i helga, men vi har vært en del ute. Selv foretrekker jeg skyggen eller å være inne i så stekende varme, men det går ikke med en livlig toåring. Jeg liker ikke varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å hindre toåringen min i å gjøre så mye ugangn ! Det må gjøres uansett vær. Istad satt han klar med to skrutrekkere foran en åpen stikk-kontakt (vi holder på å pusse opp soverommet og hadde fjernet et ytterstøpsel på en stikk-kontakt for å spikre opp panelbordene). Både jeg og faren så det samtidig, og skrek ut "NEI" så brått at junior hoppet i bleiene *he-he* !

Og varmen plager småen også, og gjør ham ekstra sutrete. Å reise til sjøen eller på en badeplass er ikke no' lurt, for han er redd og engtselig for vann. :-(

Ellers har vi ikke gjort så mye i helga, men vi har vært en del ute. Selv foretrekker jeg skyggen eller å være inne i så stekende varme, men det går ikke med en livlig toåring. Jeg liker ikke varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...