Gå til innhold

Fjortis FYLLA=/


Gjest edna;)

Anbefalte innlegg

Gjest edna;)

På laurdagen var jeg i eit 25 års lag til ein gutt her jeg bor... det var MANGE folk der, alt frå 14 - 70... edna han "egentlig" hadde satt aldersgrense på 18 år. (foruten om de som hadde kjærste som var bedd eller noe)

Etterhvert blei ei veninne av meg.. akkurat konnfirmert nå i sommer kanon.. ( dette har sjedd før og ho har blitt sent på sykehuset etter hyperventlilering og greier) ca 1 måned sida eller noe)

plutsig så springer ho ned til vannet og hiver seg uti... ( da ville ho drukne)...;/

Så må søstra til ei som går i klassa hennes vasse uti til låra og hente ho inn igjen... søkkvåt sitter ho på vegen og heilt gjennomvåt skelver som en idiot og prater mye dritt ogm at ho vill dø å bla bla bla..

folk prater med ho men ho bare hyler og skriker å seier at vi skal gå vekk og bla bla bla.... blei så galen eg...

Til slutt ringte ei veninne til faren hennes og han kom og henta ho..;o) (etter at ho på nytt hadde prøvd å hive seg uti igjen...

Fjortiss fyll !!!!!!

blei så lei jeg, dette er ei jente som er pen, har mange vener og alt det der.. veldig frampå og sånt... så skal banne på at dette bare var for og få oppmerksomhet... edna ho var dritings kanon og hadde gått og drikki rein hjemmbrent som det var vann hele kvellen..

*jaja*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fanta

Neste gang husker nok han fyren på å være streng med 18-årsgrensen sin. Det er en grunn til at fjortiser ikke skal drikke alkohol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria

Kanskje denne jenta virkelig har problemer (problemer hjemme, personlighetsproblemer som angst, spiseforstyrrelser e.l.) .... du kan aldri vite hva som foregår bak fasaden.

Selv pene og utadvente har sine problemer, selv om det er utrolig irriterende å skulle synes synd på dem som "har alt" og det kan virke som om de bare oppfører seg slik for å få enda mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være ganske sikker på at hun ikke har det særlig bra med seg selv, til tross for en "perfekt" fasade. Å drikke seg sanseløs er ingen ok måte å få oppmerksomhet på, og det vet hun nok. Men når promillen tar overhånd kan følelser man vanligvis skjuler komme frem. Ikke døm henne før du vet mer om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest edna;)

Du kan være ganske sikker på at hun ikke har det særlig bra med seg selv, til tross for en "perfekt" fasade. Å drikke seg sanseløs er ingen ok måte å få oppmerksomhet på, og det vet hun nok. Men når promillen tar overhånd kan følelser man vanligvis skjuler komme frem. Ikke døm henne før du vet mer om henne.

Veit at ho ikke har hatt det så lett for ca 1 år siden prøvde ho og ta livet av seg med tabeletter og barbelhøvell....

Trur det hadde noe med kjæresten ho hadde på den tiden..

Er jo ikke sinna på ho eller noe, men når ho veit åssen ho blir trenger ho ikke og drikke seg så sanselaus hver gang... det er jo bare til hennes eget beste eg meiner det..

det fører jo bare til at ho får et dårlig rykte og at folk ikke vil ha ho med på fest meir....

huff, det er mye rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentepå16

Neste gang husker nok han fyren på å være streng med 18-årsgrensen sin. Det er en grunn til at fjortiser ikke skal drikke alkohol...

kjenner meg litt igjen der. så alle tror at viss fasaden ser fin ut, må det bak fasaden også være det? er ikke nødvendigvis sånn vettu! veninna mi sa en gang til meg " er ikke ditt liv fint da....eller ...."har du ett dritt liv da?" virka som hun trodde at bare hun kunne ha problemer. jeg blir så irritert! kanskje jeg er pen, men tenk at jeg har også problemer,sliter med selvtilliten,har dårlige dager,følelser som "alle" andre. vær så snill og ikke sette folk i bås på den måten da!!selv om hun virker ganske frampå og glad når du eller andre ser henne, trenger det ikke føles slik for henne.....

men,jeg forstår at det kan være vanskelig å synes synd på sånne som ser ut til å ha det så tilnærmet perfekt. bare synd det ikke alltid er så perfekt som det virker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fanta

kjenner meg litt igjen der. så alle tror at viss fasaden ser fin ut, må det bak fasaden også være det? er ikke nødvendigvis sånn vettu! veninna mi sa en gang til meg " er ikke ditt liv fint da....eller ...."har du ett dritt liv da?" virka som hun trodde at bare hun kunne ha problemer. jeg blir så irritert! kanskje jeg er pen, men tenk at jeg har også problemer,sliter med selvtilliten,har dårlige dager,følelser som "alle" andre. vær så snill og ikke sette folk i bås på den måten da!!selv om hun virker ganske frampå og glad når du eller andre ser henne, trenger det ikke føles slik for henne.....

men,jeg forstår at det kan være vanskelig å synes synd på sånne som ser ut til å ha det så tilnærmet perfekt. bare synd det ikke alltid er så perfekt som det virker.....

Feilposting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være pen og ha mange venner betyr ikke altid at en er lykkelig!

Ville tatt en alvorsprat med henne om jeg var deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at ho ikke har hatt det så lett for ca 1 år siden prøvde ho og ta livet av seg med tabeletter og barbelhøvell....

Trur det hadde noe med kjæresten ho hadde på den tiden..

Er jo ikke sinna på ho eller noe, men når ho veit åssen ho blir trenger ho ikke og drikke seg så sanselaus hver gang... det er jo bare til hennes eget beste eg meiner det..

det fører jo bare til at ho får et dårlig rykte og at folk ikke vil ha ho med på fest meir....

huff, det er mye rart..

Det er veldig enkelt å bestemme seg for å ikke drikke så mye, men forferdelig vanskelig å overholde dette når alkoholen begynner å sige på. Det er dessverre mange som døyver sine problemer i alkohol, og det er IKKE for å vise seg frem. Jeg håper hun får den hjelpen hun trenger, og at hun ikke greier å gjøre noe uopprettelig i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest edna;)

Jeg skjønner ikke at dere orker å drikke den derre fæle hjemmebrenten jeg?!

Jeg kvalm bare ved tanken! *urk*

Det er ike så ille da, det er bare ikke å blande så sterke drammer først, så blir det bedre etterhvert. Øl derimot er helt forferdelig..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er ike så ille da, det er bare ikke å blande så sterke drammer først, så blir det bedre etterhvert. Øl derimot er helt forferdelig..;-)

Joa, hvis det blandes tynnt ut kan det gå ann, men to innmari kjipe erfaringer med DÅRLIG hb har gitt meg skrekken (gikk i svart og trodde jeg skulle spy opp innvollene mine etterpå)

Og ja, øl er fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...