Gå til innhold

Godkjent av barnevernet :-)


nedtelling

Anbefalte innlegg

Endelig er vi ett steg videre! Fikk lese gjennom rapporten på fredag og de sender papirene videre i morgen ;-)

Så nå er det bare å vente på neste "deadline"

Vi fikk ikke lese anbefalingen, er dette vanlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Vi fikk kopi av hele rapporten og anbefaling som ble sendt til Suak. Trodde det var vanlig. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krabben

Gratulerer med å ha kome eitt steg vidare!

Me fekk heller ikkje lesa tilrådinga med det same, men fekk ho tilsendt etter at ho var sendt SUAK. Ein har ikkje krav på å endra noko i tilrådinga, men eg trur ein har krav på å få lesa ho.

Lukke til vidare, håpar alt går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Gratulerer med å ha kommet så langt i prosessen. Spennende siden vi ligger helt likt. Vi har ikke fått bekreftelse fra BUFA ennå. Venter spent på denne.

Vi fikk kopi av anbefalingen/ tilrådingen. Vet ikke om du har krav på det. Det er litt omdiskutert siden de sier det er en internt notat mellom to forvaltningsnivå. Kommunen foretar saksbehandling for departementet.

Forvaltningsloven dekker ikke dette fullt ut slik jeg ser det.

Mener likevel man burde få se tilrådingen. Man kan da legge ved et forklarende brev dersom man ikke er enig.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk kopi av både rapporten og anbefalingen, da denne ble send til BUFA.

Vi spurte ikke, da jeg gikk utifra det.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Ett skritt nærmere - gratulerer!!

Vårt fjerde og siste møtet med bv var på deres kontor. Der gikk vi gjennom sosrapporten sammen, og tilrådingen ble lest opp for oss - syntes det nesten var litt høytidlig.... Vet ikke om man har krav på å få en lese den, men jeg hadde nok spurt om det hadde jeg vært deg. Lykke til videre !

(Vi ligger bare to uker foran...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Alle milepæler må feires i dette gamet ;-)

Klem,

Takk alle sammen,. det er helt klart deilg å være ferdig med denne delen. Det at vi ikke har lest anbefalingen gjør at jeg undrer litt,.- hvordan ser de på oss?? Vi har kun lest igjennom faktadelen.! Vet ikke om jeg skal be om det, er litt usikker der.

Colombiamamma dere ligger vel en uke eler to foran oss. så det blir spennende. Og valmue dere liger også 2 uker foran. Var det Thailand som dere har valgt som giverland?

Det at det går mot sommerferie gjør at kanskje saksbehandlingstiden blir ytterligere 3 uker ekstra?? Er det noen som vet det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Takk alle sammen,. det er helt klart deilg å være ferdig med denne delen. Det at vi ikke har lest anbefalingen gjør at jeg undrer litt,.- hvordan ser de på oss?? Vi har kun lest igjennom faktadelen.! Vet ikke om jeg skal be om det, er litt usikker der.

Colombiamamma dere ligger vel en uke eler to foran oss. så det blir spennende. Og valmue dere liger også 2 uker foran. Var det Thailand som dere har valgt som giverland?

Det at det går mot sommerferie gjør at kanskje saksbehandlingstiden blir ytterligere 3 uker ekstra?? Er det noen som vet det??

Vi har Colombia som giverland (0-2 år), og AF som formidler. Vi venter fortsatt på at suak (BUFA) skal sende oss et brev hvor de bekrefter at de har mottatt søknaden og at de anslår behandlingstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Colombia som giverland (0-2 år), og AF som formidler. Vi venter fortsatt på at suak (BUFA) skal sende oss et brev hvor de bekrefter at de har mottatt søknaden og at de anslår behandlingstiden!

Ja da er vi faktisk omtrent samtidig til samme land.. Det samme med Colombiamamma.

Så vi får følge hverandre, og kanskje vi reiser samtidig.. ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...