Gå til innhold

tenk i dag :O)


ban

Anbefalte innlegg

søker jeg om permisjon fra jobben :o)

dette har jeg ventet på - og det er så godt å gå og vifte med bildet og si at jeg skal ha permisjon fra august. Jeg skal virkelig kose meg hjemme med familien det året.

lykkelig klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man har ett års venting på tildeling eller hentebeskjed, går ett år i sirup. Når man har permisjon derimot......... er året omme før man får sukk for seg :)

Kos deg i året som kommer, og "vift" så mye du vil både med bilde og barn! Det er godt å kunne glede seg over alle fremskritt i denne prosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen år av livet mitt har gått så fort som premisjonsåret!

Nyt permisjonen i fulle drag,- det er deg vel undt som avsluttning på den lange ventetida...

PS! Vet dere når dere får reise?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen år av livet mitt har gått så fort som premisjonsåret!

Nyt permisjonen i fulle drag,- det er deg vel undt som avsluttning på den lange ventetida...

PS! Vet dere når dere får reise?

Klem fra

Premisjonsåret???

Her gikk det visst litt fort unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen år av livet mitt har gått så fort som premisjonsåret!

Nyt permisjonen i fulle drag,- det er deg vel undt som avsluttning på den lange ventetida...

PS! Vet dere når dere får reise?

Klem fra

De må jo samle inn papirer fra alle som har fått tildeling før de kan si en sikker dato, men de nevnte i slutten av juli.

tre uker jobb og tre uker ferie - jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...