Gå til innhold

(Tittel mangler)


Liljekonvall

Anbefalte innlegg

Liljekonvall

I dag er dagen. Dagen jeg så sånn fram til. 10. juni var alltid en gledens dag. Det var dagen min kjære mor hadde bursdag. I fjor høst ble jeg gravid. Jeg visste med meg selv at det var en gutt. Termindatoen ble beregnet til 10. juni. Jeg var så glad. 10. juni skulle fortsatt være en gledens dag. Gleden er borte nå. 10. juni blir nok aldri mer noen gledens dag. Min kjære lille Henrik døde i magen min. Min lille gutt ble født på min mors dødsdag.

Kjære Henrik, du var så ønsket. Vi så sånn fram til å bli kjent med deg.

Din storesøster på snart 4 år, tror det er normalt at babyer skal dø. To småsøsken har hun fulgt til graven.

Du har fått en liten bamse på din grav. Den er en gave fra storesøster. Hun har jo så mange, og du hadde ingen, så hun ga deg en av sine.

Hadde du bare vært her hos oss. Vi savner deg.

Kjærlig hilsen mamma'n din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tankefull

Kjære Liljekonvall.

Slike dager er alltid tøffe.Slik vi har det nå,det er virkeligheten for oss.Det vi ser rundt oss kunne vært vår virkelighet også....

Hadde jeg fått bære Nestor til termin,så hadde jeg hatt en vakker liten gutt på 15 dager:men slik ble det ikke!

Er sikker på at Henrik vet han var ønsket og etterlengtet:at familien hans elsker og savner ham!Tenker på dere idag,vet hvordan dere har det;ta godt vare på hverandre!

Stor klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...