Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest alene

Anbefalte innlegg

Gjest alene

Vet ikke om der er plass til meg her. Jeg er en av de som ikke kan få barn uten hjelp, min diagnose er uforklarlig. Har prøved i mange år og har hatt flere forsøk, ble garvid på 2 forsøk. Begge gangene rakk jeg ikke å glede meg. har hatt spontanabort.

Føler meg alene og ingen kan forstå meg., ser ikke noe håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alene!

Du er ikke alene, det finnes mange av oss. Det er en trøst å vite når man føler seg alene. På en annen måte er det vondt at dette rammer så mange.

Jeg synes du hører hjemme her. Du skriver ikke noe om hvor langt du var på vei, men det betyr egentlig ikke noe du har mistet 2 av barna dine. Selv har jeg også mistet 2 barn. Jeg er i samme båt som deg mht. behandling for å bli garvid. Vår diagnose er mannlig infertilitet.

Jeg/vi har hatt 1 forsøk, det slo til. Ble gravid med tvillinger. mistet nr. 1 i uke. 8, bldninger i uke 21, nr. 2 var død. Denne babyen måtte fødes ut. Skal snart på kontroll, kanskje vi får noe konkret svar på hvorfor.

Håper du ikke er avskremt, men at du lykkes med neste forsøk!!!!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alene

Hei alene!

Du er ikke alene, det finnes mange av oss. Det er en trøst å vite når man føler seg alene. På en annen måte er det vondt at dette rammer så mange.

Jeg synes du hører hjemme her. Du skriver ikke noe om hvor langt du var på vei, men det betyr egentlig ikke noe du har mistet 2 av barna dine. Selv har jeg også mistet 2 barn. Jeg er i samme båt som deg mht. behandling for å bli garvid. Vår diagnose er mannlig infertilitet.

Jeg/vi har hatt 1 forsøk, det slo til. Ble gravid med tvillinger. mistet nr. 1 i uke. 8, bldninger i uke 21, nr. 2 var død. Denne babyen måtte fødes ut. Skal snart på kontroll, kanskje vi får noe konkret svar på hvorfor.

Håper du ikke er avskremt, men at du lykkes med neste forsøk!!!!!

Mvh

Hei Juliet!

det var så trist å høre at du mistet dine barna. Føler veldig med, Jeg håper av hele hjerte mitt at du lykkes til neste forsøk.

Jeg var 6 uker på vei med tvillinger på 1.abort og 5+4 på abort nr.2.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...