Gå til innhold

Lik behandling


Gjest smile

Anbefalte innlegg

Gjest smile

Jeg etterlyser lik behandling for adoptivsøkere over det ganske land. Noen har ett hjemmebesøk av barnevernet, noen har flere og i tillegg ene-samtaler, noen får se barnevernets innstilling/vurdering, andre får ikke. Som en annen skriver i et innlegg nedenfor blir han pålagt å ta testing på blant annet hiv og hepatitt på sin datter, mens andre trenger ikke. Det bør etter min mening bli et samkjørt regelverk som gjør ar det blir likt for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

og jeg er så enig med deg. Tilføy lik ventetid i kommunene også, så er jeg fornøyd:)

Dette er en av sakene som skal tas opp på VBs landsmøte til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbeint

Helt enig!!!!

Kanskje man kunne blitt stlit i køen etter som man kontaktet barneverntet ( vet om ett par som kontaktet BVT 9mnd. etter oss, men fikk søknaden sendt til Suak 2 Mnd. før).

Rart at sånt skal være komune eller saksbehandler bestemt!

Fra en som tydligvis blir en stund i systemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...