Gå til innhold

Piercing! Hva med sol & bad?


Carry-Ann

Anbefalte innlegg

Om jeg tar piercing i navlen nå, vil jeg da kunne bade og sole meg i sommer, eller må piercingen "hvile" en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg fikk beskjed om å ikke bade på noen uker og ikke solarium heller...så, kanskje ikke så lurt akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å ikke bade på noen uker og ikke solarium heller...så, kanskje ikke så lurt akkurat nå?

Hvorfor kan man ikke bade og sole seg like etter at man har tatt piercing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som vet

Hvorfor kan man ikke bade og sole seg like etter at man har tatt piercing?

Du kan jo tenke deg all den dritten som finnes ibadebasseng ol, og med en gang man har tatt piercing, er man ganske motaglig for bakterir, og man kan bli bettent. Jeg fikk i hvertfall besjed om det, men kan ikke huske at jeg fikk beskjed om å ikke sole meg. Når jeg tok tattoering skulle jeg være forsiktig med sol, men ikke når jeg tok piercing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ei med (endel) piercinger

Du kan jo tenke deg all den dritten som finnes ibadebasseng ol, og med en gang man har tatt piercing, er man ganske motaglig for bakterir, og man kan bli bettent. Jeg fikk i hvertfall besjed om det, men kan ikke huske at jeg fikk beskjed om å ikke sole meg. Når jeg tok tattoering skulle jeg være forsiktig med sol, men ikke når jeg tok piercing.

når du tar i navlen må du vente ca 2 uker med å bade - ta sol..

dette fordi at den skal kunne hvile og gro noe... (navlen tar jo ca 9mnd før den er ferdig 'grodd')

men du kan også, sette en liten 'lapp' over piercingen hvis du ikke kan vente.

husk bare å rens godt etterpå!!!(før og for den saks skyld)

men, etter to uker skulle det være helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...