Gå til innhold

Distrikt Armenia


Gjest En nesten mamma

Anbefalte innlegg

Gjest En nesten mamma

Om 3 uker er det ett år siden vi ble forespurt om å ta ansvar for en gutt på litt over 2 år fra Armenia i Colombia. Dette var ikke en tildeling. Pga mange forhold ble det ikke slik.

Allikevel - Nå lurer vi på om det er noen andre her i norge som ble foreldre til denne gutten. I så fall vil vi bare si at vi tenker på han hele tiden og det føles som om vi "mistet" han.

Vi fikk en gutt på litt over to år og det gjør det ikke lettere - hjertet mitt er også hos "min" lille Armeniagutt også....

En varm klem til deg vennen. Vil alltid tenke på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym denne gangen

Vi opplevde tilsvarende situasjon - men fra et annet land. Jeg spurte saksbehandler i AF hva som hadde skjedd med barnet som vi ble forespurt om å adoptere. Barnet ble adoptert av en lege i fødelandet, så heldigvis gikk det bra. Men jeg sender ofte tanker til dette barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Tror vi tenker på den samme gutten , bare en forespørsel-ingen tildeling...men jeg har sagt til meg selv at vi er glade for den gutten vi fikk ! Men jeg må si tanken er der et sted........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Heisann. Jeg lurer på

Når man får en forespørsel som dere fikk, Kan man da ta "betenkningstid?" Hva om du får en forespørsel på et barns om er 3-4 og dere er forespeilet 0-2?? Hvor lenge kan man "tenke?" Hvordan sies dette om man ikke føler at det er rett?? Eller vil man føle at det er rett?

Hilsen en som er forholdsvis ny, og vet så lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Heisann. Jeg lurer på

Når man får en forespørsel som dere fikk, Kan man da ta "betenkningstid?" Hva om du får en forespørsel på et barns om er 3-4 og dere er forespeilet 0-2?? Hvor lenge kan man "tenke?" Hvordan sies dette om man ikke føler at det er rett?? Eller vil man føle at det er rett?

Hilsen en som er forholdsvis ny, og vet så lite

Hei.

Du kan først få forespørsmål når du er godkjent for adopsjon av giverlandet. Og dere vil nok der og da føle hva som er riktig for dere , enten pga barnets alder , eller eventuelle fysiske eller psykiske handikap som finnes hos barnet. Vet ikke helt hvor lang tid de enkelte får til å bestemme seg , men... For vår del var det svært enkelt , og vi er glade idag for valget vi gjorde!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...