Gå til innhold

Neeeeiii :-( Hjelp hva nå!


nedtelling

Anbefalte innlegg

Vi skrev under sos.rapporten på fredagen, etter å ha lest igjennom og gjort noen få endringer.. Fikk kopi etter å ha bedt etter det,- og det kan jeg være glad for nå.. Det jeg nettopp oppdaget etter å ha lest gjennom den er at det er en stor feil ifht dato på giftemålet.. De har bommet med 20 dager.!!! På attesten så står det klart og tydelig RIKTIG dato,.. idag er papirene sendt til BUFA, MED FEIL DATO på inngått ekteskap!! Er ikke det typisk.. Hva skjer nå??? Må vi sende nye papirer, eller kan sos.kontoret ringe inn og be de endre på datoen.. Alle vedleggene finnes vel med søknaden????

Man kan sikkert si "hvorfor så dere ikke det??" Men det gikk oss hus forbi,. Sløvt? JA,. men dog- Bør ikke sos.kontoret se godt nok etter på attestene:: Hva da med anbefalingen.. Kan det være feil der også?? De sa at vi var godkjente, men.... Er nå noe deppa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :o)

Du kan sikkert slappe av. I vår søknad sto det feil fødselsdato på mannen min- men det ble rettet opp i Suak, og det sinket ikke saken vår i det hele tatt.

Men det kan jo være en ide å ringe til dem i morgen, slik at du slipper å bekymre deg for det.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :o)

Du kan sikkert slappe av. I vår søknad sto det feil fødselsdato på mannen min- men det ble rettet opp i Suak, og det sinket ikke saken vår i det hele tatt.

Men det kan jo være en ide å ringe til dem i morgen, slik at du slipper å bekymre deg for det.

Vennlig hilsen

For å endre på feilen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å endre på feilen??

Hei!

All kommunikasjon med offentlig kontor bør skje skriftlig. Send et brev om saken og legg ved en kopi av attesten.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde og feil i rapporten, noe som vi ga klar beskjed om til saksbehandleren vår, da vi leste gjennom var alt ok. Men da vi fikk kopien var feilen der igjen. Vi lurte da hva vi skulle gjøre, mannen min mente at det ikke gjorde noen, jeg var uening. Det stod nemlig at min søster har en eksmann, og det rette er at hun har en ektemann.

Jeg skrev et forklarende brev til SUAK, og til saksbehandleren vår i kommunen. med kopi av rapporten - med understrek på feilen.

Det ble rettet opp i rapporten + at saksbehandleren skrev et forklarende brev til SUAK igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...