Gå til innhold

Kina -noen som har sendt engangskamera til barnehjemmet?


kanne

Anbefalte innlegg

Sitter og leser til eksamen....men tankene mine er helt andre steder :-)

http://groups.yahoo.com/group/June2001DTC/files/

fant jeg et brev som er oversatt til kinesisk. Det er tydeligvis ment til å sendes til barnehjemmet sammen med et engangskamera.

Så håper man på å få det i retur når man henter barnet , og at personalet da har tatt bilder av omsorgspersoner, barnehjemmet, direktøren og barnet selv.

Har noen prøvd det?

Det koster jo ikke all verden å forsøke, og jeg antar at barnet vil ha stor nytte av å kunne se de bildene som større.

Synspunkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Ja. Ikke vi, men det angret vi jo på... da vi så at det gikk an. De som gjorde det, fikk masse bilder. Mange av dem var tatt på avreisedagen, men dog...

Det er verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andre gangs

På yahoo finnes det egne grupper for mange av barnehjemmene. For vårt barnehjem er det en svært aktiv gruppe, som har lagt ut masse bilder og har mye informasjon om barnehjemmet. Noen av bildene var tatt mens barnet vårt var der, selv om vi ikke kan se henne.

Ellers har jeg og funnet en hel del ved å søke på internett etter navnet på bernehjemmet.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På yahoo finnes det egne grupper for mange av barnehjemmene. For vårt barnehjem er det en svært aktiv gruppe, som har lagt ut masse bilder og har mye informasjon om barnehjemmet. Noen av bildene var tatt mens barnet vårt var der, selv om vi ikke kan se henne.

Ellers har jeg og funnet en hel del ved å søke på internett etter navnet på bernehjemmet.

Lykke til

Det høres jo spennende ut.

Snakket nettopp med ei søt kinesisk dame her på bruket.

For kvalitetssikring av teksten. Den var vist ikke akkurat god.

Kansje oversatt av tekstgenerator eller en som i allefall brukte mange engelske uttrykk som er vanskelig forståelige på kinesisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...