Gå til innhold

erfaringer med opphold i adopsjonsprosessen


Gjest vesten

Anbefalte innlegg

Gjest vesten

Jeg og min mann har gjennomført to ivf forsøk, og bestemte oss fpr å gå videre til adopsjon, nå har vi sent papirer til sos.kont. og til verdens barn, men så har jeg begynt å tenke på de frosne eggene som vi har. Ønsker jo ikke at de bare skal hives. Har noen noe erfaring med å stoppe opp adopsjonsprosessen en liten stund? For vi kan vel ikke drive på med begge deler på en gang, det er jo ikke ønskelig heller? Noen råd?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Du kan når som helst sette adopsjonsprosessen på hold uten å oppgi grunn. Men, jeg tror man må betale en viss sum til foreningene i måneden i perioden man står på hold.

Vil ikke moralisere på dette om dere er klare for adopsjon eller ikke, når dere tenker på ivf - for jeg regner med at dette vet og føler best på selv. Vil imidlertid anbefale dere å tenke dere godt om!

Har erfaring med at det ofte ikke lønner seg og fortelle absolutt alt til adopsjonsforeningene og SUAK (nå BUFA?), hvis du ikke behøver det. Når det gjelder deres sak, så vet du jo at det ikke er lov til å holde på med adopsjon og ivf på samme tid.

Lykke til med avgjørelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...