Gå til innhold

Trenger hjelp ang. damer


Mr Nice

Anbefalte innlegg

Hei!

Møtte ei på fest om lørdagen, vi danset ganske tett å begynnte å kline, og det gjorde vi ganske lenge, å etterpå satt hu på fanget mitt å vi pratet osv, å det var hu som tok initiativet til alt, å så fulgte jeg hu hjem på natta, å når vi skulle si hade så spurte jeg etter tlf nr hennes, å det fikk jeg! Hu sa jeg skulle sende hu en mld, og så sa hu at vi sikkert ses! men hu hadde ikke penger på kortet, så jeg har ikke fått noe svar ennå. så det jeg lurer på er om jeg skal ringe hu, har litt lyst til det, men vet ikke hva jeg skal si da. eller kommer jeg kanskje ikke til å få noe mld tilbake? Liker ikke å gå rundt å vente, er så spent på om jeg får noe svar i det hele tatt, eller om jeg ikke får det, vet jo ikke når hu kjøper penger på kortet heller!

Trenger noen råd her!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet 2-3 dager før du ringer.... jenter liker ikke masete gutter vett'u! (men de liker heller ikke gutter som IKKE ringer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet 2-3 dager før du ringer.... jenter liker ikke masete gutter vett'u! (men de liker heller ikke gutter som IKKE ringer)

2-3 dager fra idag eller 2-3 dager fra lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet 2-3 dager før du ringer.... jenter liker ikke masete gutter vett'u! (men de liker heller ikke gutter som IKKE ringer)

2-3 dager fra idag eller 2-3 dager fra lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring henne noen dager etter festen, og be henne med ut. Ikke noe alt for alvorlig først (middag på en fancy restaurant kan skremme damer, ikke gå for hardt ut!), en kaffe eller noe på kafé. Er du redd for å gå tom for samtaleemner er kino et alternativ. Ta initativ! :) Og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 dager fra idag eller 2-3 dager fra lørdag?

Fra lørdag..

men nå er jo det en stund siden..

Hvis du ikke har ringt henne ennå så gjør det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-3 dager fra idag eller 2-3 dager fra lørdag?

Spør hva hun skal denne lørdagen da =)

Ikke bli fullstendig satt ut hvis hun skal noe du ikke kan joine på. Siden hun tok intiativet overfor DEG forrige lørdag og ikke noen andre, er det garantert NOE ved deg hun liker =) Så hvis hun sier at "Jeg skal bare være hos en venn av meg" kan det godt hende at hun faktisk gjerne vil møtes igjen, bare at hun ikke kan gå ifra avtalen, og det ville virke rart om hun tok med en kar ingen andre kjente. Isåfall spør du om dere skal møtes en annen gang, på kafé ellerno. Hun gjør det nok rimelig klart om hun ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør hva hun skal denne lørdagen da =)

Ikke bli fullstendig satt ut hvis hun skal noe du ikke kan joine på. Siden hun tok intiativet overfor DEG forrige lørdag og ikke noen andre, er det garantert NOE ved deg hun liker =) Så hvis hun sier at "Jeg skal bare være hos en venn av meg" kan det godt hende at hun faktisk gjerne vil møtes igjen, bare at hun ikke kan gå ifra avtalen, og det ville virke rart om hun tok med en kar ingen andre kjente. Isåfall spør du om dere skal møtes en annen gang, på kafé ellerno. Hun gjør det nok rimelig klart om hun ikke vil.

Hu gjorde det ganske klart at hu ikke ville:/ men men, ville gjort det igjen selvom det var litt deprimerende at jeg ikke får se hu igjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...