Gå til innhold

så glad, så glad


cilas

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

I dag kom det endelig brev fra AF om at vi er godkjennt i colombia. Men er litt forvirra. På oversettelsen står det at vi er godkjennt på ett barn i alderen 0 til 36 mnd. Men på brevet fra colombia står det at vi er godkjennt på ett barn i alderen 0 til 12 mnd. Hva er det som er rett?

uansett hva som er rett, jeg er verdens lykkligst akkurat no. No er det bare å vente på dinna herlige telefonen om at de har ei prinsesse eller prins til oss. Tror jammen jeg skal kople over hustelefonen til mobilen, da er jeg sikker på at jeg får telefonen.

hilsen ei spruddlende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis :o)

Jeg tenker mye på den feelingen man får.. Vi har nettopp fått sendt våre papirer til BUFA så det er nok en stund til jeg også mest sannsynlig får The Good Feeling!

Hvor lang tid gikk det fra papirene kom til Colombia til dre ble godkjente?? Lurer veldig da vi også skal adoptere fra dette fantastiske landet (har vært på ferie der i 3 uker, sommeren 2000)

Lykke til med neste venting. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valmue1365380326

Så godt det må være å ha fått denne beskjeden!!! Gratulerer med enda ett skritt på veien (og snart det siste!!!!!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobarnmamsen

Gratulerer Cilas!

Det må føles herlig å være et skritt nærmere. Nå kan alt skje; distrikt, barn og reise!

Så rart at AF har oversatt og endret intervallet for aldersgodkjennelse. Du kan jo ta en tlf til AF og spørre. Antar at det spanske brevet har "rett". Men i praksis: dere kan allikevel få et barn i alder 0-36, selv om Colombia sier 0-12.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :o)

Jeg tenker mye på den feelingen man får.. Vi har nettopp fått sendt våre papirer til BUFA så det er nok en stund til jeg også mest sannsynlig får The Good Feeling!

Hvor lang tid gikk det fra papirene kom til Colombia til dre ble godkjente?? Lurer veldig da vi også skal adoptere fra dette fantastiske landet (har vært på ferie der i 3 uker, sommeren 2000)

Lykke til med neste venting. :-)

Hei

papira våres vart sendt 12 april, så det tok ikkje lange tida. AF hadde forresten oversatt feil, det er 0 til 12 mnd vi er godkjennt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

papira våres vart sendt 12 april, så det tok ikkje lange tida. AF hadde forresten oversatt feil, det er 0 til 12 mnd vi er godkjennt på

WOW Det gikk fort!!!! Håper at det går like fort med oss når våre papirer komker en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...