Gå til innhold

(Tittel mangler)


Gjest mamama

Anbefalte innlegg

Gjest mamama

Har ikke lagt de store planene, må ta det som det kommer. Men vi får 3 timer uten de andre gutta, hvor vi ikke trenger å ta hensyn.

Da skal vi sykle innom blomsterbutikken, og kjøpe 7 røde roser (Martins 7 årsdag), og så skal vi sykle til kirkegården, bare vi to (mamma og pappa). Det skal bli godt. Så skal vi se på film, vi har så masse film av Martin. (det blir nok tøft)

Etterpå kommer de to andre gutta hjem, da skal vi også på kirkegården. Da skal vi sette et flagg der, og vi skal blåse opp balonger og henge ved gravstøtta. (dette er ønsker fra gutta).

Så skal vi på piknikk, til et spesielt sted, et sted vi skal gjøre til tradisjon å reise til på bursdagen til Martin.

På ettermiddagen kommer besteforeldre innom, og det skal bli en liten "minne stund" her. Det er planene for i morgen. Så får vi se hvordan det går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Høres ut som en dag som vil sette gode spor, dager som denne vil komme hvert år. Høres ut som om dere lager fin ramme rundt dagen og minnet om Martin, og det er viktig. Har også en liten gutt i "himmelen" som heter Martin, han rakk bare å bli 4 timer gammel, litt rart å lese navnet her.

Ønsker at dere får en minnerik og "god"(hvis man kan si det?) dag i morgen med de dere er glad i rundt der. Sender varme tanker til både dere og Martin.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En Venn!!!!

Hei!

Høres ut som en dag som vil sette gode spor, dager som denne vil komme hvert år. Høres ut som om dere lager fin ramme rundt dagen og minnet om Martin, og det er viktig. Har også en liten gutt i "himmelen" som heter Martin, han rakk bare å bli 4 timer gammel, litt rart å lese navnet her.

Ønsker at dere får en minnerik og "god"(hvis man kan si det?) dag i morgen med de dere er glad i rundt der. Sender varme tanker til både dere og Martin.

Klem

Kjære mamama.

Kjære deg så tøft du må ha det.Sitter her og gråter av hva du skriver.

Må bare spørre meg selv om åssen du greier dette.Du må være utrolig sterk person.

Tror å gjøre "faste ritualer" som dere gjør er riktig og en viktig terapi.

Alle gode ønsker til deg og dine for fremtiden.

Det gjør meg vondt og lese om din historie.

Det må være det værste ett menneske kan oppleve.

For min del har jeg ikke opplevd det å miste ett levende barn,men mistet en gang mens jeg gikk gravid i uke 9. Det var tøft det også,men selvfølgelig på en helt annen måte. Nå er jeg gravid igjen og håper jeg kan få lov til å bli mamma nå hvis du skjønner.

Vel...ha det godt som du greier det.

En Venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Kjære mamama,

Jeg hører ikke til på forumet her, men har lest noen av innleggene dine. Ønsker deg og dine all den styrke dere måtte trenge for denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Kjære mamama

Jeg har lest flere av innleggene dine om din kjære Martin og din tragiske historie har rørt ved noe i meg, og jeg tenker stadig på deg og dine.

Dagen i morgen blir nok en blanding av vond og vakker tror jeg. Vond fordi du så gjerne ville sagt din lille gutt at du var glad i ham, men samtidig vakker fordi han er der hos dere i hjertene deres. Det blir nok godt på en måte å markere denne dagen slik at det ikke blir et tomt hull om hva som skulle vært. Nå kan dere jo si at dere har feiret Martins gebursdag med ham.

Jeg skal tenke ekstra mye på deg i morgen mamama, og ønsker for deg at det skal bli en dag hvor du kjenner at kjærligheten stråler gjennom sorgen og at du får et vakkert minne å tenke tilbake på.

Det blir nok godt for lille søsknene å få være med å markere denne dagen, og det savnet dere har felles. Det blir en stund hvor sorgen og kjærligheten binder dere sterkere sammen, og styrker det dere har sammen som familie.

*en stor trøsteklem og et stryk over kinnet hvis du vil ha*

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Kjære mamama

Jeg har lest flere av innleggene dine om din kjære Martin og din tragiske historie har rørt ved noe i meg, og jeg tenker stadig på deg og dine.

Dagen i morgen blir nok en blanding av vond og vakker tror jeg. Vond fordi du så gjerne ville sagt din lille gutt at du var glad i ham, men samtidig vakker fordi han er der hos dere i hjertene deres. Det blir nok godt på en måte å markere denne dagen slik at det ikke blir et tomt hull om hva som skulle vært. Nå kan dere jo si at dere har feiret Martins gebursdag med ham.

Jeg skal tenke ekstra mye på deg i morgen mamama, og ønsker for deg at det skal bli en dag hvor du kjenner at kjærligheten stråler gjennom sorgen og at du får et vakkert minne å tenke tilbake på.

Det blir nok godt for lille søsknene å få være med å markere denne dagen, og det savnet dere har felles. Det blir en stund hvor sorgen og kjærligheten binder dere sterkere sammen, og styrker det dere har sammen som familie.

*en stor trøsteklem og et stryk over kinnet hvis du vil ha*

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...