Gå til innhold

ICBF - når vi ikke kan reise i okt.....


Asksmommy

Anbefalte innlegg

Hallo! Mannen min må være i Norge i 8 sammenhengende uker på høsten, og vi lurer svært på hvordan dette vil slå ut for oss med tidsperspektiv i ICBF. Vi fikk godkjenning 28.5. Noen som har opplevd at de har både fått distrikt og tildeling samt rukket hentereise i løpet av 3 1/2 mnd. fra godkjenning......

Regner egentlig med at vi må vente til over 8 ukers perioden før de gir oss til et distrikt....

Hører gjerne fra andre som kan ha vært i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

Vel, det kan gå lynfort, slik det gjorde med oss. Vi fikk godkjenning, distrikt og tildeling i løpet av en knapp mnd, og hadde det ikke vært for at vi måtte vente med å reise pga. julen ( vi ventet 6 uker)... så hadde alt vært gjort unna på et par mnd... !!

Men man vet som sagt ikke, det er så forskjellig fra sak til sak.

Kan du ikke ta en telefon til AF å høre med dem, og forklare saken?

Lykke til med siste innspurt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Vel, det kan gå lynfort, slik det gjorde med oss. Vi fikk godkjenning, distrikt og tildeling i løpet av en knapp mnd, og hadde det ikke vært for at vi måtte vente med å reise pga. julen ( vi ventet 6 uker)... så hadde alt vært gjort unna på et par mnd... !!

Men man vet som sagt ikke, det er så forskjellig fra sak til sak.

Kan du ikke ta en telefon til AF å høre med dem, og forklare saken?

Lykke til med siste innspurt !!

hei, tussa!

Takk for tilbakemelding. SUAK er informert om hele situasjonen. jeg synes imidlertid at når jeg spør om mulig tidsperspektiv, er de mest interessert i å gi et svar som gjør at man venter i fred og ro :). Mao, informerer de om et tidsperspektiv som ikke har særlig mye til felles med det man hører om her inne. vi fikk godkjenning i mars, og da var tilbakemeldingen at det KUNNE hende vi var så heldige å få tildeling i år (før det var aktuelt med hele vår periode uten reisemulighet.....). Kanskje jeg skal prøve og ringe uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abedulla

Gjør som tussa råder. Snakk med AF.

Vi kom hjem 22 april og for oss gikk det ca tre uker fra distrikt til tildelign.

Vi informerte om at vi ikke hadde anlednig til å reise før jul 2001. Hvorvidt det influerte på saken vet jeg ikke, men det er bare å gi beskjed.

LYKKE TIL

Jeg følger med dere ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som tussa råder. Snakk med AF.

Vi kom hjem 22 april og for oss gikk det ca tre uker fra distrikt til tildelign.

Vi informerte om at vi ikke hadde anlednig til å reise før jul 2001. Hvorvidt det influerte på saken vet jeg ikke, men det er bare å gi beskjed.

LYKKE TIL

Jeg følger med dere ;o)

Tussa og Abedulla: ser at jeg skrev at SUAK var informert -- det var selvfølgelig AF :). Vi har holdt de informert hele veien, og som tussa foreslo, så ringte jeg igår. Tok litt tid å få formidlet at jeg ikke lurte på om de kunne si NÅR vi fikk tildeling (LOL) men OM det i det hele tatt kan ansees mulig å få før vår 8-ukers periode uten reisemulighet på høsten.

Vil selvfølgelig ha barnet vårt så fort som mulig, men må innrømme at senere er bedre enn før for oss, hvis ikke blir jeg hjemme alene med 3 barn i 6 uker, og det er ikke helt den optimale starten hverken for minsten, pappaen, søsken eller meg...... Men vi henger på i svingene uansett hva som skjer for vi VET at det er vår unge når tildelingen kommer, enten det blir nå eller da :). Takk for feedback :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...