Gå til innhold

(Tittel mangler)


guttenmin

Anbefalte innlegg

Jeg mistet gutten min for 7 måneder siden. Jeg hadde kun 3 uker igjen til terminet. Ønsker så inderlig å bli gravid igjen men har ikke lykkes. Jeg har ingen barn fra før av. Ventetiden har vært lang over 3 år. Tolmodigheten min begynner å ta slutt. Håper fremdels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Leit å høre at du mistet den lille gutten din. Skjønner godt at du ønsker å bli gravid igjen.. Jeg sitter med de samme tankene selv. Jeg mistet min sønn i mars i år, i min 21. svangerskapsuke. Vi tok det umenneskelige og vanskelige valget å avbryte svangerskapet fordi gutten vår hadde en alvorlig hjertefeil.. Savnet er stort. Savnet etter å bli mamma..

Dette var vår førstefødte, så vi har ingen andre barn å "trøste" oss med i denne tiden.

Vi har allerede begynt å prøve igjen, og håper det går fort å bli gravid igjen, men det vet man jo aldri..

De 7 månedene dere har vært gjennom har sikkert vært tøffe.

Du er jo blitt mamma, men ikke på den måten du hadde tenkt.. Vi ønsker begge et friskt, levende barn i våre hender. Et barn som skal overleve oss! Slik det skal være..

Du skrev ikke om hvor lenge dere har prøvd, men hvis det gikk tre år sist gang, skjønner jeg at du tenker mye på det nå. Greide dere å bli gravid på den naturlige måten? Eller fikk dere hjelp? Håper det er greit at jeg spør..

Håper det klaffer for deg snart.

Klemmer til deg fra Hanah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...