Gå til innhold

Cider - En jentedrikk?


Gjest Pinglegutten ?

Anbefalte innlegg

Gjest Pinglegutten ?

Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som bare drikker cider når jeg er på fest. Jeg blir derfor mobba med at jeg er ei pysete pingle som ikke drikker øl og sprit!

Er det virkelig pinglete når en gutt bare drikker cider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er godt da, jeg drikker cider jeg å, men bare et par stykker da, drikker mest sprit og øl. men syntes ikke det er pinglete, vis du blir full så gjør det vel nytten.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da, de flester guttene som jeg syns er søt drikker jo cider! det er teit med øl.

selv jeg kan ikke drikker øl fordi jeg har cøliaki (tåler ikke målt, hvete, rug, havre, bygg etc) det verste jeg vet er at noen kjekk gutt tilbyr meg øl, og jeg må si nei takk :/

derfor er det bare koselig å dele en cider med gutten, bedre kjekktrikks sjanse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...