Gå til innhold

Gir seg ut for å være meg...


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

På asker.tk er det noen som har skrevet et innlegg fra "Nora fra Nesbru", jeg heter nora, og kommer fra nesbru. Men det er ikke jeg som har skrevet det!!! noen har gitt seg ut for å være meg, og skrevet bl.a "halla! er i london nå jeg! drit kult! blir sjekka opp av bertenderen og greier paa grunn av at jeg har så fin kropp og sånn" herregud! greit for meg at folk prøver å gjøre livet kjipt for meg, men det finnes da andre måter enn å gi seg ut for å være meg på vel??? Jeg har skrevet et innlegg hvor jeg forteller at det ikke er jeg som har skrevet de forige av "Nora fra Nesbru" men tror ikke noen tror på det lixom... de som har herma har tydeligvis chatta med meg og skriver på sammen måte som det jeg gjør når jeg chatter og skriver i gjestebøker... Nå tror alle at jeg er skikkelig bitch! Har snakka med noen lixom.... de tror det er meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...